אחרי הפרידה מנואל: הלוק החדש של דור מיכה

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

כוכב מכבי תל אביב, שהפך לאחרונה לרווק אחרי שנות זוגיות ועל הדרך גם נכנס לדירה חדשה, הציג תספורת נועזת + צבע בלונד פלטינה. הפרטים המלאים בפנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

השינויים בחייו של דור מיכה נמשכים בקצב מסחרר. אחרי שנאלץ להפסיק לשחק כדורגל בגלל הקורונה (קאמבק ממש בקרוב) ונפרד מבת זוגו בשש השנים האחרונות (בשלב זה אין קאמבק באופק), קשר מכבי תל אביב החליט להחליף לוק רגע לפני חזרת ליגת העל.

לפני משחק האימון בו ניצחה מכבי תל אביב את אשדוד 1:3, מיכה התייצב אצל הספר אור אוחנה וצבע את השיער. הקשר לא הסתפק בבלונד סטנדרטי ופינק את עצמו בבבלונד פלטינה. "תספורת חדשה וצבע פלטינה עבור השף הטוב ביותר. אוהב אותך מלך", כתב אוחנה לצד תמנה של מיכה. אגב, מעצב השיער מזוהה בדרך כלל עם הבלונד וההחלקה בשיער של נשות הכדורגלנים דוגמאת שרון אייזנברג, שי זהבי, מירן בוזגלו וכוכבת הילדים לשעבר של מיכה.

לאחרונה סיפרנו לכם כאן במדור, כי מיכה ובת זוגו השחקנית וכוכבת הילדים נואל ברקוביץ', פירקו את החבילה ונפרדו לאחר יותר משש שנות זוגיות. הדרמה התחוללה רגע לפני שהם היו אמורים לעבור לדירה החדשה שרכש לאחרונה מיכה. נכון לרגע זה, מלך הבישולים של ליגת העל בעונה שעברה נכנס אל הדירה החדשה לבדו, כרווק.


מיכה עם הלוק החדש אמש במשחק האימון באשדוד (מכבי תל אביב)

רווק מבוקש (דור מיכה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי