מה גרם לאסי בוזגלו לחוש אי נוחות?

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

כוכב הישרדות VIP סיפר על התחושות לפני שידור הפרק, בו נקלע לעימות חריף עם דוד דביר בן ה-70: "שלם עם כל מה שאמרתי ואיך שהתנהלתי. עומד מאחורי המילים שלי"

(גודל טקסט)

אחרי שהסביר מדוע הוביל מהלך להדחתו המפתיעה של זוהר שטראוס, אסי בוזגלו, אולי הכוכב הכי גדול של הישרדות VIP, מכה שנית. הפעם, הכדורגלן לשעבר סיפר על התחושות לפני שידור הפרק של אתמול (שבת), בו הוא התעמת עם דוד דביר.

בוזגלו כתב: "לפי הפרומו ששודר לפני הפרק של אתמול, חייב לציין שחשתי חוסר נוחות. הראו את הפיצוץ ביני לבין דוד דביר. ישבתי דרוך, כדי לראות מה גרם לי לומר את מה שאמרתי, ואני חייב לציין שהיום ירדה לי אבן מהלב, חשתי הקלה, ובעיקר שלם עם כל מה שאמרתי ואיך שהתנהלתי תחת רעב, קור, הכלה, התמודדות מול אנשים ביקורתיים, ועדיין ניסיתי להביא את הערכים שלי. אז רק נבהיר שאני מאוד מאוד שלם ועומד מאחורי המילים שלי.

"מעבר לזה, היתה משימה מאוד כיפית, וכל משימה מביאה איתה אקשן וכמובן רצון לנצח. אתמול זה לא צלח, שאפו לשבט קאפרה, והפנים כבר קדימה למשימה הבאה. אני כבר לא יכול לחכות ליום לשלישי לראות מה קורה עם הברזנט, שנלחמנו עליו עד טיפת זוב דם האחרונה שלנו במשימת הפתיחה. הנושא הזה כאוב וטעון אצל שני השבטים, ואף אחד לא מתכוון לוותר! מה שבטוח יהיה הכי מעניין! יש למה לצפות".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לפי הפרומו של לפניי הפרק ששודר אתמול, חייב לציין שחשתי חוסר נוחות… הראו את הפיצוץ ביני לבין דוד דביר. ישבתי דרוך, כדיי לראות מה גרם לי לומר את מה שאמרתי, ואני חייב לציין שהיום ירדה לי אבן מהלב, חשתי הקלה, ובעיקר שלם עם כל מה שאמרתי ואיך שהתנהלתי תחת רעב, קור, הכלה, התמודדות מול אנשים ביקורתיים, ועדיין ניסיתי להביא את הערכים שלי… אז רק נבהיר שאני מאוד מאוד שלם ועומד מאחורי המילים שלי. מעבר לזה, היתה משימה מאוד כיפית, וכל משימה מביאה איתה אקשן וכמובן רצון לנצח… אתמול זה לא צלח, שאפו לשבט קאפרה, והפנים כבר קדימה למשימה הבאה. אני כבר לא יכול לחכות ליום לשלישי לראות מה קורה עם הברזנט, שנלחמנו עליו עד טיפת זוב דם האחרונה שלנו במשימת הפתיחה. הנושא הזה כאוב וטעון אצל שניי השבטים, ואף אחד לא מתכוון לוותר!!! מה שבטוח יהיה הכי מעניין! יש למה לצפות… @survivor.israel @reshettv צלם: @ordanon

A post shared by אסי בוזגלו * Asi Buzaglo (@asi_buzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי