קבלו אותה: אוהדת מכבי תל אביב הלוהטת בישראל

נועה בוג
נועה בוג | אינסטגרם

עם 120 אלף עוקבים באינסטגרם ומעמד של כוכבת הטיק טוק המצליחה ביותר בארץ, נועה בוג סחטה ברכת יום הולדת מרגשת מסקוטי ווילבקין בכבודו ובעצמו. ואל תתלהבו כל כך מהר: היא בזוגיות

(גודל טקסט)

היא בסך הכל בת 17, אבל יש לה 120 אלף עוקבים באינסטגרם, היא אוחזת בטייטל "כוכבת הטיק טוק הכי מצליחה בישראל" וקוראים לה נועה בוג. הפצצה הבלונדינית הזו היא לא רק שם דבר ברשתות החברתיות, אלא גם ביציע של מכבי תל אביב בכדורסל, כך מסתבר. בוג אוהדת שרופה של אלופת המדינה ונחשפנו לכך ממש לאחרונה בזכות פרסום בדף האינסטגרם של "ישראל בידור" שחשף כי האוהדת הכי לוהטת בישראל, מגיעה מהיציע של הצהובים.

בשבוע שעבר חגגה הטינאייג'רית את יום ההולדת שלה וזכתה לברכה אישית מלא אחר מאשר סקוטי ווילבקין, שהוא גם השחקן האהוב על נועה. "מזל טוב נועה בוג, שמעתי שאת בת 17 ושאת אוהדת גדולה שלנו, אז מקווה שנתראה בקרוב ויאללה מכבי!", מסר הקלע בן ה-27 לכוכבת הצעירה. כחלק ממאות התגובות שפורסמו בדף האינסטגרם של ישראל בידור, הגיבה נועה "מקנאה בעצמי" על הברכה המרגשת ששלח לה הכוכב של מכבי.

ואם כבר הספקתם להתלהב מאיך שנראית כוכבת הטיק טוק הצעירה, צננו את ההתלהבות, כי היא נמצאת בזוגיות עם דן רגב ואפילו התנשקה איתו לאחרונה קבל עם ולייב באינסטגרם. כאשר ליגת העל בכדורסל תחזור, חפשו את היפהפייה הזאת ביציעי היכל מנורה מבטחים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי