מדוע אימו של רונאלדו הסירה עוקב מבת הזוג שלו?!

כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו
כריסטיאנו רונאלדו, דולורס אביירו | Tullio M. Puglia/Getty Images

בתקשורת דווח שנים על מערכת יחסים רעה בין השתיים וכעת העניין גרם לסערה חדשה. דולורס: "זה לא היה מכוון, אני לא מבינה שום דבר בזה". אלמה, אחותו של הפורטוגלי, תקפה: "לעתים מתחשק לי לשלוח את כולם לגיהנום"

(גודל טקסט)

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו שב לאיטליה לאחר תקופת הבידוד הארוכה במולדתו פורטוגל וכבר הספיק להתאמן במדי יובנטוס, עם עיצוב שיער מיוחד וחדש שהעניקה לו בת הזוג שלו, ג’ורג’ינה רודריגס, שוב השם שלה ושל אימו דולורס אביירו עלה לכותרות בתקשורת בכל רחבי אירופה – ממש סערה. מדורי הרכילות עסקו בימים האחרונים בכלל בשמועות כי ייתכן ש- CR7 והדוגמנית הספרדית שלו מצפים להריון נוסף עם בת, עד שהגיע מאמא רונאלדו וגרמה לכולם להתעסק (שוב) במערכת היחסים שלה עם כלתה העתידית.

במשך שנים רצו שמועות על מערכת יחסים רעה בין השתיים וכעת אמו של הפורטוגלי הפסיקה לעקוב באינסטגרם אחרי רודריגס. את אותן השמועות ניסו השתיים להכחיש יותר מפעם אחת אך ללא הצלחה גדולה.. אביירו לא נשארה חייבת, וחשפה אמש (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים מיליונים, בדיוק את הסיבה מדוע הפסיקה לעקוב אחר ג'ורג'ינה. אמו של חלוץ יובנטוס רצתה לדחות את הרעיון הזה שהיא "שונאת" את זוגתו של בנה והיא עשתה זאת באמצעות הודעה בחשבון האינסטגרם שלה.

"לכל העוקבים האהובים שלי, אם הפסקתי לעקוב אחרי מישהו שיש לי קשר ישיר איתו זה לא היה במכוון. כידוע, אני משתמשת באינסטגרם באופן שטחי, אני לא מבינה שום דבר בזה. אם הפסקתי לעקוב אחרי כלתי, לחצתי בטעות על הכפתור" כתבה דולורס, והוסיפה: "תפסיקו להמציא סיפורים, אני לא מתעמתת עם אף אחד. ילדים ואנשים מטומטמים רבים על הנושא הזה של הורדת עוקב. אני מבוגרת מספיק כדי לדעת את זה, אני פשוט לא יודע להשתמש באינסטגרם. הטקסט הזה נכתב על ידי בתי אני יודעת לפרסם תמונות ולקרוא התגובות, אפילו שאני טועה. תהיו טובים ושמחים", פרסמה בסטורי שלה.

בנוסף, בתה ואחותו של רונאלדו אלמה, הוסיפה בחשבון הפרטי שלה כי העיתונות בפורטוגל המציאה חדשות כוזבות כדי להפיץ את השמועות על קשר רע. "בדיוק נתקלתי בחדשות האלה, ואני מתחילה לחשוב שבנוסף לכך שהמגיפה הזו משפיעה על החיים, היא גם משפיעה על המוח. אני לא רוצה להיות גסת רוח, אבל לפעמים מתחשק לי לשלוח את כולם לגיהינום. אני רק מבקשת דבר אחד: תכבדו את משפחתי ובעיקר את אמי, ואל תמציאו דברים לא הגיוניים ", כתבה קטיה, אחותו השנייה של כריסטיאנו רונאלדו. אז מה אומרים: מאמא רונאלדו הסירה עוקב בטעות או לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי