לא תאמינו על מה ויתר עידן ורד

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

קפטן בית"ר ירושלים חוגג 31 אביבים ובמקום מסיבת בריכה מטורפת עם שלל סלבריטאים כפי שארגנה לו אשתו מאי אשתקד, הקשר שבבידוד פנה לעוקביו ברשתות החברתיות וביקש את עזרתם למען מטרה חשובה

(גודל טקסט)

אנחנו מקווים שאתם מתרגשים לקראת חידושה של ליגת העל ביום שבת הקרוב, כאשר בית"ר ירושלים תפגוש את הפועל באר שבע באצטדיון טדי. כבר היום (שני)  מדובר ביום מרגש עבור הקפטן של הקבוצה מהבירה. תגידו הרבה מזל טוב לעידן ורד שחוגג 31 אביבים, ולא תאמינו על מה החליט לוותר הבועט. כזכור, בשנה שעברה החליף ורד קידומת במסיבת בריכה מטורפת אשר ארגנה לו אשתו מאי, עם כל החברים הטובים ושאר סלבריטאים שהגיעו לחגוג לו מבוקר ועד לילה וזכו לשלל פינוקים מהרמה הגבוהה ביותר.

 
השנה, בזמן שכדורגלני הליגה נמצאים בבידוד ביתי פרט לאימונים ולמשחקים, החליט ורד לוותר על כל תענוגות יום ההולדת. הוא פרסם בחשבון האינסטגרם את הסיבה לכך: "אני חוגג יום הולדת, והשנה, במקום מסיבה עם מתנות, שתייה וכסף אני רוצה מתנה מיוחדת – שתעזרו לי לעשות טוב! את כל המתנות שהייתם רוצים לתת לי פשוט תתנו באהבה לילדי "כנפיים של קרמבו". תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים שכל כך זקוקים לעזרתנו עכשיו. נאסוף את המתנות עד מחר ויחד נעשה משהו טוב".
 
הקפטן הצהוב-שחור המיס את ליבנו וללא ספק משמש דוגמא אישית לכל כדורגלני ליגת העל  – בואו נעשה כמה שיותר מעשים טובים. ולמרות שוויתר על מתנות ועל מסיבה, תהיו בטוחים שלחגוג בקרב מאי שלו ורוי בנם המתוק – זו המתנה הכי גדולה!! המדור מאחל לעידן בריאות, אהבה, אושר וים של גולים!




 הפנייה המרגשת של עידן ורד (צילום מסך: אינסטגרם)

לחגוג איתם זה שווה הכל. ורד, מאי ורוי המתוק (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי