קורע: למה סרג'י רוברטו רוצה ללמוד עברית?

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן

שחקן ברצלונה שוקל לקחת שיעורים פרטיים ב"זום", קורל הסבירה גם למה: "הוא מרגיש שקאיה מתחילה להיות ישראלית קטנה ולא רוצה שנרכל עליו בעתיד". וגם: המצב בספרד בעת הקורונה וכישוריה החדשים

(גודל טקסט)

השגרירה הכי יפה שלנו בספרד, הדוגמנית הבינלאומית קורל סימנוביץ' הנשואה לשחקן ברצלונה, סרג'י רוברטו, פותחת את הלב בראיון ל"גיא פינס" ומספרת על המצב בעיר מגוריה. "המצב כאן היה הרבה יותר קשה מאשר בארץ. לוקח זמן להתאקלם ולחזור לשגרה. אנחנו עדיין בסוג של הסגר יש שעות מסויימות שבהן אפשר לצאת. עדיין קשה וקשוח, אבל מרגישים את האור שבקצה הקורונה", שיתפה קורל שמבלה את התקופה הזאת בקרב בעלה וביתם בת החצי שנה, קאיה.

"ייש לנו הרבה זמן משותף, סרג'י הרבה יותר בבית. זה מאד מאחד את המשפחה זה הדבר הטוב שקרה בזמנים הקשים האלה. אני אוהבת למשל לראות סדרות בעברית וסרג'י פחות מתחבר, הוא אוהב לשחק בפלייסטיישן" הוסיפה קורל בשיחה עם פינס, וחשפה כי הקטאלוני הפרטי שלה משתפר בכישורי העברית שלו והבין כי יש לו סיבה מצויינת ללמוד את השפה בצורה מקצועית: "העברית שלו קצת יותר השתפרה בזמן הזה. הוא חושב לקחת שיעורים פרטיים אולי בזום. הוא עדיין לא אלברט (אסקולה, בעלו של אסי עזר וחבר טוב) אבל הוא קולט מאד מהר. יש לי הרגשה שאם הוא ילמד שנה שלמה באדיקות הוא יהיה טוב מאד. עכשיו עם קאיה הוא עוד יותר רוצה ללמוד עברית כי הוא מרגיש שהיא מתחילה להיות ישראלית קטנה והוא לא ירצה שנרכל עליו בעתיד".

הדוגמנית הישראלית שכבר למעלה משלושה חודשים לא ביקרה בארץ הקודש בעקבות המצב, הוסיפה וסיפרה על החזרה לשגרת האימונים של בעלה בבארסה: "סרג'י שב להתאמן עם ברצלונה לפני שבוע במתכונת שונה לחלוטין: אין אוכל, אין מקלחות, אתה עצמאי לחלוטין. אתה מגיע רק להתאמן וחוזר הביתה. מאד מקפידים גם על בדיקות ככה שגם אני זכיתי לעבור בדיקה ולהיות קצת יותר רגועה".

חוץ מזה, כמו רובנו, בעקבות הזמן הממושך בבית, גם היפייפיה שלנו הפכה לבשלנית מדופלמת: "כן, הפכתי להיות בשלנית מספר אחת. אני מבשלת כל מיני דברים שאמא וסבתא שלי עושות. הסוד שלי זה התבלינים שלי מישראל וכשבאים לאכול אצלי אומרים: "וואו איזה טוב זה".


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

השנה זה חג הפסח הראשון של קאיה. כמה חכיתי לטוס איתה לארץ ולחגוג איתה ועם כל המשפחה שלי. לצערנו הקורונה הרסה לנו את התוכניות ונשארנו בבית לחגוג במתכונת מצומצמת מאוד, רק אנחנו, המשפחה הגרעינית שלנו. כשבכל שנה זה הערב הכי שמח בשנה , כשכל המשפחה חוגגת ונרגשת יחד. אז אמנם הטכנולוגיה עשתה את שלה וגם היום הצלחנו סוג של להיות יחד אבל זה לא באמת הרגיש אותו הדבר, הערב המשפחתי והמיוחד ביותר בשנה. אבל בכל זאת, אני שמחה שחגגנו את החג האהוב עלי, לא משנה באיזו דרך . עשינו את זה! אני מאחלת לכל עם ישראל חג שמח וכשר! מאחלת לכולם להיות בריאים וחזקים! ושנדע ימים טובים יותר אמן! ❤️ Happy Passover , Happy Holiday

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי