המתנה המטורפת שרכש מאור בוזגלו למירן שלו‎

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אור ביטון

קשר הפועל ת"א ידע שהשנה בשל הבידוד חגיגת יום ההולדת תהיה שונה ועל כן נערך מראש עם עגילי זהב-ורוד משובצים יהלומים בעיצוב אישי, האות M ועם עין נגד עין הרע. איך הגיבה ומה כתב לה בברכה המרגשת?

(גודל טקסט)

התאריך אתמול, ה-25 במאי, הוא תאריך בו נציגים רבים מעולם הכדורגל שלנו חוגגים את יום ההולדת שלהם, ביניהם עידן ורד, אריאל הרוש וניר קלינגר. הנציגות מהצד היפה של המטבע הייתה שייכת אתמול לאישה הראשונה של הכדורגל, מירן בוזגלו, שחגגה 32 אביביים וזכתה למתנה מטורפת מבעלה, מאור בוזגלו. קשרה של הפועל תל אביב שרק מחכה לחזור לחורר רשתות, ידע שהשנה יום ההולדת של אשתו יצטרך להישאר בין כתלי ביתם, בשל הבידוד בו נמצאים שחקני ליגת העל, ועל כן נערך מראש עם מתנה שכל אישה הייתה מאד שמחה לקבל.

עגילי זהב ורוד משובצים יהלומים בעיצוב אישי, עם האות M ועם עין נגד עין הרע חיכו למירן שהתלהבה לקבל את המתנה הכה מושקעת מבעלה שפשוט שיחק אותה בגדול. "אני בשוק! העגילים שתמיד רציתי. תודה חיים שלי שחיטטת לי בטלפון", כתבה אשת הכדורגלן באינסטגרם לבעלה בצילום עם המתנה החדשה אשר מעטרת את אוזניה. כל זה הגיע כמובן בליווי פרחים, בלונים, תמונות של כל בני המשפחה וברכה אחת מרגשת.

אשת חיל, סופרוומן, וונדרוומן (את יותר יפה מגל גדות, נשבע), את חוגגת עוד שנה שבה את משתבחת לי מול העיניים, עוד שנה של עשייה משותפת ומשפחה מפוארת, ובמקום לזרוק הרבה קלישאות לאוויר אני מאחל לך מהמקום הכי עמוק בלב שהשנה הקרובה תהיה עבורך מלאה, שופעת ומבורכת ובפשטות – יום הולדת שמח אהבת חיי", כתב מאור וסיים בבדיחה – "חוגגים לך 22, כן?". חבריו מליגת העל הגיבו לפוסט ובירכו גם כן.


התכשיטים היוקרתיים שמאור בוזגלו רכש למירן (צילום מסך: אינסטגרם)
 


השקיע הבחור. מירן עם המתנה החדשה (צילום: אלבום פרטי)


בזמן שמירן חגגה יום הולדת בהרכב מצומצם, מאור בעלה כבר מתכונן לקראת המחזור הקרוב וחידוש של ליגת העל (ביום שבת יפגשו האדומים את מכבי חיפה), רגע אחרי שהריאליטי המשפחתית בכיכובם "הבוזגלוס 4" סגרה עונה מאד מוצלחת. בזמן שבינתיים כולנו נהנים לראות את המשחק של אסי בוזגלו אחיו של הבועט בהישרדות של רשת, נספר שעונה 5 של הבוזגלוס צפויה להצטלם בקרוב ולהיות משודרת ב- YES לאור הרייטינג המטורף לה זכתה בעונה האחרונה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי