הלם: הזמר הכי מפורסם בישראל הפתיע את ספיר יולי

ספיר יולי
ספיר יולי | פרטי

אשתו של שוער הפועל תל אביב, אריק ינקו, זכתה לברכה לכבוד יום ההולדת משלמה ארצי, שחרג ממנהגו ועשה 'דקל וקנין' בהקלטה. צפו

(גודל טקסט)

"היי ספיר זה שלמה. אני רוצה לאחל לך מזל טוב, בריאות טובה, להנות מהתקופה הזאת כמה שיותר, ולחגוג את החיים. שוב מזל טוב, משלמה ארצי" זו הברכה שקיבלה ספיר יולי ינקו, אשתו הפצצה של שוערה של הפועל תל אביב אריק ינקו, וגרמה לה להחסיר פעימה. למי מכם שלא מכיר את הסטודנטית היפהפייה להוראה של השוער האדום, האדם היחיד אותו היא מעריצה ומכורה למוסיקה שלו כל חייה, הוא שלמה ארצי האחד והיחיד.

כידוע, הזמר המפורסם בניגוד לשאר האומנים במדינה, לא שר ומופיע בחתונות/ אירועים, ובטח שלא שולח הקדשות למעריצים. ינקו, ידע עד כמה אשתו מטורפת על ארצי, ולכבוד יום הולדתה ה-26 שיחול בדיוק בעוד שלושה ימים, החליט להפתיע אותה בענק. אז אמנם ברכה בוידאו לא קיבלה יולי, כי בכל זאת שלמה שומר על פאסון, אבל את ההקלטה המרגשת השמיע לה בעלה בזמן שהיא מתעדת אותו בסטורי שלה ואומרת לו תוך כדי: "אריק אני מתעלפת". ינקו משך בכמה חוטים והגיע לאחד המקורבים למלך של קיסריה ולמי שנחשב לקאלט בתרבות הישראלית והצליח לשמח את אשתו הלוהטת.

 
 
"אריק הפך את העולם כי באמת שלמה ארצי לא עושה דברים כאלה. הייתי בהלם, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. זה משהו שאני אוכל לספר לילדים שלי" סיפרה ספיר למדור 'ברחבה' של ספורט1 בהתרגשות. השוער כבר קנה לאשתו מכשיר נייד חדש לכבוד יום הולדתה שיחול בחג השבועות ככה שהיא לא ציפתה למחווה מהזמר שהיא כל כך אוהבת. רגע לפני שהליגה חוזרת ינקו מפגין רומנטיקה ברמה גבוהה ואין לנו ספק שיפתח את העונה מחדש ברגל ימין. כל שנותר לנו לאחל לספיר מלא מזל טוב, בהצלחה במבחנים ושאנחנו ממתינים כבר לדור ההמשך…

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי