זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו חשפה את הסוד הכי גדול שלה

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

ג'ורג'ינה רודריגס, האישה של כוכב יובנטוס ואם ילדיו, זכתה לשער ראשון על מגזין פורטוגלי ובריאיון סיפרה כיצד היא שומרת על גזרה כזו ולראשונה דיברה על האיבר ש-CR7 הכי אוהב אצלה!

(גודל טקסט)

כמה אנחנו מחכים לכתוב כבר "אשתו של", אבל עד שהוא יחליט סוף סוף לכרוע ברך ולהציע לה, ג'ורג'ינה רודריגס היא עדיין "רק" זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו ואם ילדיו. אם תרצו, היא למעשה אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בעולם עם כמעט עשרים מיליון עוקבים באינסטגרם וכעת היא שוב היא כובשת את לב המעריצים כשדמותה מתנוססת על שער מגזין בריאות וכושר בפורטוגל.

בריאיון שהעניקה לכבוד השער, חשפה הדוגמנית הספרדייה איך זה להתאמן לצידו של בן הזוג הפנומן שלה בעיקר בתקופת הקורונה – אז הם התאמנו יום-יום ביחד – וגם חשפה מספר טיפים כדי להגיע לגזרה מושלמת כמו שלה. למי שלא שם לב, המוכרת לשעבר בגוצ'י, שחייה השתנו לאחר ההיכרות עם CR7, ערכה אימונים ביתיים במהלך כל תקופת ההסגר והצליחה לשמור על הגוף הסקסי שלה ואפילו התחטבה עוד יותר.

ג'ורג'ינה סיפרה כי לטוסיק העגול שלה, יש מתכון סודי אחד: "זה הכל בזכות הבלט. הוא עיצב לי את הגוף, את הנפש וגם את האישיות. זאת הפעם הראשונה שאני מופיעה על שער מגזין פורטוגלי וזה ממש כיף לי, כי הרבה מתרבות היום יום שלי, מן הסתם, מגיעה מפורטוגל בזכות כריסטיאנו".

כשנשאלה ג'ורג'י האם הישבן שלה הוא האיבר האהוב על בן הזוג שלה, השיבה שלדעתה הוא היה עונה שהוא אוהב בה הכל, אבל "אם את שואלת אותי, זה לגמרי החלק בי שהוא הכי אוהב. מעבר לאישיות ולאמא שאני". שמחים לשמוע על הפתיחות ועכשיו אחרי שחזרו הדוגמנית והכדורגלן לטורינו שבאיטליה, אולי הגיע הזמן לתת לנו לחכות לאיזה אירוע בלבן…

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי