המחווה המטורפת של אסי בוזגלו לניימאר!

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

אחד מכוכבי הישרדות VIP לא יורד מהכותרות, והפעם כשהחליט להוסיף קעקוע נוסף לאוסף המכובד שלו. כדורגלן העבר הוסיף את גיבוע העל האהוב על הברזילאי, ספיידרמן, על שריר התאומים בחסות המקעק דני גינזבורג

(גודל טקסט)

אסי בוזגלו פשוט לא יורד מהכותרות. אם לא הספיק לכם לראות אותו שלוש פעמים בשבוע על המסך מככב בעונת ה- VIP של הישרדות, ובכל מקום עם מותג החולצות החדש שלו "מאריסול", כעת כדורגלן העבר עשה מחווה עבור אחד השחקנים הגדולים בעולם, ניימאר, אפילו מבלי ששם לב. לא בטוח שאפשר בכלל לספור את מספר הקעקועים שמעטרים את גופו של האח השני למשפחת בוזגלו, מה שכן, אמש (רביעי) החליט אסי להוסיף קעקוע נוסף לאוסף המכובד שלו.

השורד הוסיף את גיבור העל האהוב על ניימאר, ספיידרמן, על שריר התאומים הימני שלו בחסות המקעקע דני גינזבורג וסטודיו הקעקועים התל אביבי האהוב על כדורגלני ארצנו "ג'ון בוי". כזכור גם מאור בוזגלו אחיו, מתקעקע בדיוק באותו מקום, ואתמול היה זה תורו של אסי להוסיף את היצירה המרשימה על רגלו, ולהחזיר אותנו אחורה בזמן לסוף 2018: בזמנו, הברזילאי התגבר על הפרידה מברונה מרקוזין, האקסית ממנה עד היום לא הצליח להתאושש, והוסיף על גבו את אחד הקעקועים היותר גדולים שיצא לנו לראות- ספיידרמן ובאטמן שנראים כאילו הם קורעים את עורו ומתפרצים החוצה.

במשפט מתחת לאיש העכביש המפורסם המעטר את רגלו של בוזגלו כתוב: mirrors are just glass and you are more than that. מסתבר שכמו הברזילאי של פ.ס.ז', גם אסי מתחבר לדמות, ובקעקוע שלו ספיידרמן מביט על ההשתקפות של עצמו במראה. "בג'ון בוי" סיפרו למדור שהשורד אמר שבשבילו המשמעות היא שתמיד צריך לבדוק את עצמך בזמן תהליך הגדילה וההתפתחות ולהסתכל במראה ולהמשיך להשתפר. ביג לייק.


"תמיד צריך לבדוק את עצמך" הקעקוע החדש של אסי בוזגלו (צילום מסך: אינסטגרם)

המקעקע של הכדורגלנים דני גינזבורג בפעולה לצד אסי בוזגלו (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי