צפו בקליפ: כוכב מכבי תל אביב לשעבר הפך לזמר רגאטון מצליח

קרלוס ארויו
קרלוס ארויו | צילום מסך

קרלוס ארויו עשה את צעדיו הראשונים כמוזיקאי בימיו בישראל וכיום הסינגל הטרי שלו עומד על 4.6 מיליון צפיות ביוטיוב: "אנשים רואים אותי קודם כל ככדורסלן, כל כך נהנה להראות להם שאני יותר מזה"

(גודל טקסט)

לפני יותר מעשור ליהטט לו קרלוס ארויו על הפרקט ביד אליהו, אך נכון היום, שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב בכדורסל הפך לכוכב בעולם המוזיקה. הפורטו-ריקני שחרר אלבום במרץ האחרון והוא בדרך לצמרת מצעדי הרגאטון באמריקה הלטינית.

"אנשים רואים אותי קודם כל ככדורסלן. אני כל כך נהנה להראות להם שאני יותר מזה", סיפר ארויו בראיון על הקריירה המוזיקלית שלו. רכז העבר בן ה-40, שהודיע על פרישה לפני שנה, עשה את צעדיו הראשונים כמוזיקאי כאן בתל אביב – תתפלאו. כשחתם במכבי ב-2008, הוא חיפש תחביב שיעביר לו את הזמן בגלל שבשנותיו ב-NBA הוא התרגל לכמות שבועית גדולה יותר של משחקים. אז הוא מצא אולפן בתל אביב: "הייתי כזה גרוע", הוא נזכר בתחילת הדרך. אבל מסתבר שהכישורים השתפרו מאז.

בתחילת 2020 הוא חתם על חוזה בחברת תקליטים והסינגל האחרון שלו, "Baila Reggaeton", סופר כבר 4.6 מיליון צפיות ביוטיוב. בשיר הוא משתף פעולה עם אמנים מובילים בז'אנר כמו Zion ו-Lennox והוא סחט מחמאות אפילו מלואיס פונסי, האחראי ללהיט הענק "Despacito". גם מגיפת הקורונה לא מנעה ממנו להמשיך לעבוד להגשמת החלום: "אני מקווה שזו תחילתה של שנת מוזיקה גדולה, אבל חיכיתי שנים לזה. אני לא ממהר", סיכם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי