הטמפרטורה עולה: מה קורה בין ירדן ג'רבי לעידן חביב?!

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אינסטגרם, צילום מסך

עונת ה-VIP של הישרדות לא מפסיקה להפתיע. האם כפי שחשפה ליטל סמדג'ה, צמח לנו זוג חדש בריאליטי? יעל בר זוהר ראיינה את שניהם בלייב כשצפו יחד בפרק ההדחה. "אפשר לחשוף את זה?", שאל השורד

(גודל טקסט)

עונת ה- VIP של הישרדות פשוט לא מפסיקה להפתיע אותנו. אמש (שבת) רגע לפני ששודר פרק ההדחה ברשת 13 בסיומו נאווה בוקר החליטה לפרוש על מנת להציל את ישראל אוגלבו, עלה ללייב באינסטגרם של יעל בר זוהר, הזמר עידן חביב ובן בריתה של המדליסטית האולימפית מריו, ירדן ג'רבי. בשבוע שעבר, סיפרה ליטל סמדג'ה (זוגתו לשעבר של ראובן עובד) כי יש ניצוצות בין ג'רבי לחביב וכי היא "מטורפת לו על החריצה" כפי שאמרה בתוכנית, כעת, הראיון מול בר זוהר גרם לטמפרטורות סביב הקשר בין הזמר והג'ודוקא לשעבר לעלות בגדול.

את הלייב קיימה בר זוהר עם חביב בזמן שהוא שהה בדירתה של המדליסטית האולימפית רגע לפני שהחל פרק ההדחה אותו הגיע לצפות ביחד איתה ועם עידו קוז'יקרו. הזמר התראיין במשך חצי שעה מול בר זוהר כשבאופן ספונטני ג'רבי הצטרפה ללייב בדקות האחרונות. בר זוהר אמרה לירדן: "אתם מאד יפים ביחד. עידן אמר שהוא דפק איחור ושלא נעים לו ואני אמרתי לו שאני קבעתי איתו דייט כבר לפני שבוע ואת צריכה להתאזר בסבלנות". ג'רבי ענתה בחיוך שיש "לו"ז ויש יומן ועידן יודע לקבוע את היומן שלו". המנחה ואשתו של גיא זוארץ אמרה: "הנה היא תסדר לך את היומן, ואת החיים, אתה יודע איזה אוכל יש לה בבית? פגשת את ההורים שלה?"

בר זוהר המשיכה ושאלה את חביב: "אני לא יודעת אם כבר היית בבית של ההורים של ירדן, היית?" חביב הסתכל על ג'רבי ושאל: "אפשר לחשוף את זה?" הספורטאית המשיכה ואמרה: "אל תגיד כלום". עידן חביב סיכם: "אנחנו לא חושפים עדיין!" בר זוהר אמרה לו שכשיפגוש את אבא של ירדן הוא יתאהב ולא ירצה לצאת מהבית ו"שאין אנשים כאלה. רציתי שיאמצו אותי, אין הורים כאלה".

השיחה המשיכה בחיוכים והתלוצצויות שיעל מפרגנת לירדן ויעל, שקיבלה מחמאה מחביב על איך שהיא נראית, מקבלת פירגון חזרה גם מירדן. אז מה קורה שם?? האם יש סיכוי שמשהו מתפתח בין ירדן לעידן? מה שבטוח זה שהמעריצים משתגעים על השניים האלו יחד, יש כבר לא מעט דפי אינסטגרם של "ירדן ועידן" ואנחנו מרגישים שזה ללא ספק יכול להיות ציוות מוצלח ביותר.

לחצו כאן לפרטים על הבילוי הסוער של אוהד בוזגלו בחג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי