חם לנו: רוני של יונתן כהן מדגמנת בגדי ים

רוני אדרי
רוני אדרי | רותי אדרי

אשת הכדורגלן מתקרבת לנטע אלחמיסטר ויובל אמזלג, מעצמות בגדי הים של ליגת העל, כשהחלה לדגמן למותג אי-ביקיני עם גזרה לא פחות ממושלמת, וככה פותחים את עונת הרחצה. מחכים לראות אותך ביציע בשנה הבאה

(גודל טקסט)

נטע אלחמיסטר ויובל אמזלג הן מעצמות בגדי הים של ליגת העל כבר שנים, אבל יש מישהי אחת שלא ניתן להישאר אדישים לתמונות שלה בביקיני. רוני אדרי בת ה-24, זוגתו היפייפיה של כוכבה של מכבי תל אביב, יונתן כהן, לוהטת בביקיני וגורמת ללסת שלנו להישמט. לאחרונה אשת הכדורגלן החלה לדגמן למותג בגדי הים אי-ביקיני תוך כדי שהיא מציגה גזרה לא פחות ממושלמת ופותחת לנו את עונת הרחצה שבאה עלינו לטובה בחום גבוה מאד!

את הניצחון של מכבי תל אביב (0:2 על הפועל חיפה) והחלוץ שלה ראתה רוני מבעד למסך הטלוויזיה בביתה כמו כולנו, אחרי שבילתה את חג השבועות ואת סוף השבוע האחרון באילת, משם חזרה עם שיזוף אימתני. מה שבדיוק מסתדר עם הטייטל החדש של פרזנטורית המותג. למקרה שתהיתם, את הגנים מעוררי הקנאה, ירשה רוני מאמא רותי אדרי, שבגיל 51 מהווה דוגמה ומופת לאיך להראות לוהטת ולא משנה באיזה גיל. אמה של רוני היא מאמנת כושר מיוחדת לילדים והמדור כבר מתחרט שהוא לא בגיל המתאים כדי להתאמן איתה! לסיכום, יוני- זכית.

יופי מסנוור. מחכים כבר לראות אותה ביציע בעונה הבאה (צילום: רותי אדרי)

שלמות זו לא מילה גסה. אדרי מדגמנת לאי ביקיני (צילום: רותי אדרי)

פשוט אי אפשר להישאר אדישים (צילום: רותי אדרי)

עבדה על השיזוף באילת. רוני אדרי. (צילום מסך: אינסטגרם) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי