לא תאמינו מה שלח קשר ריאל מדריד לדוגמנית ישראלית!

אוריה כהן
אוריה כהן | פרטי

אחת הדוגמניות היפות ביותר שלנו היא ללא ספק אוריה כהן וזה היה רק עניין של זמן עד שייחשפו המחזרים אחריה וביניהם כוכבי על. אז מי משחקני הבלאנקוס פנה אליה ומה הייתה התשובה? לירון שרון עם כל הפרטים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני שלוש שנים בדיוק סיפרנו לכם על "הכפילה של נטע אלחמיסטר", אוריה כהן שמה. מאז עברו הרבה מים בנהר, אוריה היפייפיה בת ה-24 הפכה לאמא (פנויה, לא בזוגיות כיום) לאמיליה בת השנה וחצי, צבעה את שיערה לבלונד וממשיכה לכבוש את הרשת עם העיניים המהפנטות שלה והגזרה ההורסת שגרמה אפילו לאחד הכוכבים הגדולים בעולם הכדורגל לא לעמוד בפיתוי ולשלוח לה הודעה באינסטגרם.

מדובר בקשרה ההתקפי של ריאל מדריד, איסקו, שאמנם נשוי באושר לשרה סלומו ולשניים גם בן בכור, אבל עוד לפני האידיליה של המשפחה המושלמת שהקים לעצמו, ניסה להתחיל עם אוריה שלנו. "זה קרה לפני פחות משלוש שנים, כשהייתי בבית של חברה שלי, אדל בספלוב. בעלה, מאצ' עבד, אוהד שרוף של ריאל מדריד והיו צרחות בבית ברגע שהוא הבין שאיסקו שלח לי הודעה. בואי נגיד שהוא כמעט הטיס אותי ונכנס למזוודה", סיפרה אוריה בחיוך למדור.

למרות שמדובר בכוכב כדורגל ענק עם מיליונים של עוקבים, אוריה לא התרגשה וסירבה בנימוס לחיזורים של הקשר בן ה-28, שאפילו שלח לה תמונות של הכלב המתוק שלו בובו, בתקווה לכבוש את ליבה! ולמרות הכל, סטטוס וכסף ממש לא מעניינים את הישראלית היפייפיה שמחפשת למצוא את הבנאדם עם הלב הנכון. "היום זה נהיה אופנתי להתחיל עם בנות באינסטגרם, וחשוב לא להתבלבל ובאמת למצוא את הגבר הנכון לי בלי קשר למי הוא ומה יש לו".

מה עוד אתם צריכים לדעת על אוריה? היא מתגוררת במעלה אדומים, סטודנטית לקרימינולוגיה ומדעי החברה והרוח, עוסקת ומדגמנת באינסטגרם ולאחרונה גם
נכנסה לתחום עיצוב גבות בהשראת אחותה רחלי, שהיא מעצמה בפניי עצמה. אוריה חולמת "להיות אמא טובה, אישה טובה ודוגמה טובה לכל הילדים שלי".


איסקו מתחיל עם אוריה כהן שלנו (פרטי)


סירבה לכוכב נבחרת ספרד וריאל מדריד! (אלבום פרטי)


אוריה כהן המהממת (אלבום פרטי)


מזכירים לכם שמדובר באמא! (אלבום פרטי

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#bubu

A post shared by Isco Alarcon Suarez (@iscoalarcon) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי