אוהד בוזגלו: "אני נפגש עם בחורות אחרות ככל שאהבה נפשי"

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | מסך, אינסטגרם

אחיו הגדול של מאור הכחיש שהוא נמצא במערכת יחסים: "אני ואלכסה לא בזוגיות, אנחנו רק מבלים ביחד". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אתמול פרסמנו שאוהד בוזגלו, האקס של פאני, בילה את סוף השבוע ואת חג השבועות לצידה של הדוגמנית היפה אלכסה דריה. האח בן ה-38 למשפחה הכי מפורסמת בכדורגל שלנו, פרסם את תגובתו בנושא והתעקש "אני לא בזוגיות". בוזגלו שיתף את 85 אלף עוקביו באינסטגרם בסיטואציה בה הוא נמצא והסביר שהוא עדיין רווק מבוקש: "אני ואלכסה חברים, מבלים ביחד, אוכלים ונהנים מהחיים. אני מנהל אינטראקציות ונפגש עם בחורות אחרות ככל שאהבה נפשי ואני לא נמצא בזוגיות או בקשר מחייב", הבהיר אוהד.

"אני מקפיד ללכת עם האמת והכנות שהכי מאפיינות אותי תמיד. רוב הנשים שנפגשות איתי אינן מעוניינות להעלות תמונה משותפת שחושפת אותן בגלל התדמית שלי (רווק הולל), כדי לא להתמודד עם שאלות קשות ואו הכפשות לא רצויות, סטיגמות וכדומה. אלכסה היא אחת שאין לה בעיה להיחשף לצידי ולכן רואים אותה יותר מאחרות בסטורי או בכל מקום אחר", הוסיף אוהד לסיכום ואף שיתף את תגובתה של הדוגמנית בת ה-28 שחיזקה אותו וכתבה בעצמה: "מסכימה עם כל מילה".

אוהד גם פתח את האופציה לעוקבים להביע את דעתם ושאל: "מה אתם חושבים? אם אין מחויבות אין זוגיות, אם נפגש עם אחרות אז זאת לא זוגיות, ידוע כרווק הולל". כמובן שהאופציה הנכונה הייתה – כל התשובות נכונות. אז אוהד עדיין רווק, ואנחנו שמחים שהוא מאושר, פשוט כבר חשבנו שהגיעה האחת שהצליחה להפיל אותו ברשת. מה אתם חושבים, יקרה בהמשך או שפחות?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי