צפו: רותם סלע משחקת כדורגל!

רותם סלע
רותם סלע | נוי ערקובי

המנחה הכי פופולרית ויפה בישראל ירדה למקום הנמוך בעולם, ים המלח, שם הצטלמה להפקת אופנה סופר-מושקעת של סמסונג והוכיחה עוד אחד מכישוריה הרבים. התמונות וסרטון הוידאו עוצרי נשימה

(גודל טקסט)

מה הקשר בין המנחה הכי פופולרית ויפה בישראל לבין כדורגל? מסתבר שיש! רותם סלע, הצלע הנשית בצמד "אסי ורותם" כבר מזמן חצתה את רף מיליון העוקבים באינסטגרם, מנחה כמעט כל פורמט אפשרי לצידו של אסי עזר ב"קשת", וקוטפת קמפיינים בלי סוף. אמש (שני) ירדה סלע למקום הנמוך ביותר בעולם, ים המלח, שם הצטלמה להפקת אופנה סופר-מושקעת של סמסונג בשיתוף פעולה עם מגזין "Vogue" הנחשב על מנת להשיק את הסמארטפון החדש והלוהט של העונה.

חוץ מלהיראות מדהים בחום ובקור של ים המלח ולעשות פוזות למצלמה, התבקשה הדוגמנית/ מגישה לשחק כדורגל עם חלק מהניצבים על הסט שהשתתפו גם הם בפרסומת שאתם עתידיים לראות ממש בכל מקום.

סלע שיחקה עם חבורה של ילדים בדואים שהכניסו לאווירה המדברית ונראה דווקא שהכישורים שלה עם הכדור, לא רעים בכלל… מעניין מה לבעלה, אריאל רוטר, נצר למשפחת קסטרו, היה להגיד על אשתו בנושא. במקצוענות שכה מאפיינת אותה, סלע סיפקה תמונות וסרטון וידאו עוצר נשימה. אגב, נזכיר כי לכם כי בעבר הייתה במערכת יחסים קצרה עם הבלם אריק בנאדו.


המנחה הכי פופולרית ויפה בישראל (צילום: נוי ערקובי)


גול!! מתאים לה גם שחקנית כדורגל לרזומה? (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי