אבא קשוח: מה כריסטיאנו רונאלדו אוסר על ילדיו לאכול?

כריסטאינו רונאלדו, רונאלדו ג'וניור
כריסטאינו רונאלדו, רונאלדו ג'וניור | Naomi Baker/Getty Images

מתברר שהמשטר הקפדני של הפנומן חל גם על ארבעת ילדיו. ג'ורג'ינה חשפה סרטון בו היא שואלת את אלנה הקטנה "מה תאכלי לקינוח?" ובתה בת השניים וחצי ענתה תשובה מאוד מפתיעה

(גודל טקסט)

דיאטה היא אולי "הסוד" הידוע מכל  על יכולתו הפיזית של הפנומן, כריסטיאנו רונאלדו, שבנוי לתלפיות בזכות האימונים האינטנסיביים שלו ובעיקר בעקבות התפריט המוקפד עליו שומר כבר שנים. ללא קשר ליכולתו המקצועית, בגיל 35, חלוצה של יובנטוס הוא עדיין דמות מעוררת קנאה בכל הנוגע לגוף המושלם ועל כך נכתב רבות, ואם להיות מדויקים, גם על הדיאטות המגבילות שלו. מה שרבים לא ציפו, שהוא גם יכיל חלק מהמשטר הקפדני שלו על ארבעת ילדיו: כריסטיאנו ג'וניור (8), התאומים אווה ומתאו (3.5) ואלנה מרטינה (2.5).

זוגתו של רונאלדו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את אחד הסרטונים היותר אותנטיים שיצא לנו לראות, כזה שחושף שאב המשפחה קשוח בכל הנוגע לתפריט גם בקרב הילדים. בת הזקונים של הפורטוגלי, אלנה מרטינה, הייתה גיבורת הסרטון והוכיחה כמה צייתנים בבית המשפחה בטורינו. הילדים בדיוק סיימו את הארוחה, ואלנה המתוקה אמרה כשאמה שאלה אותה מה תאכל לקינוח: "לא, אין שוקולד! אבא כועס,". אמא ג'ורג'ינה חיזקה אותה ואמרה לה שהיא צודקת ואצלם בבית אף אחד לא אוכל שוקולד ואז שאלה מה היא כן אוכלת. הקטנטונת השיבה: "פירות. אבא גם אוהב מאד פירות".

אז כריסטיאנו רונאדלו הדור הבא מסתבר לוקחים את עצותיו של אביהם ברצינות רבה ומעדיפים לאכול פירות מאשר שוקולד או כל דבר אחר, והוא יכול להתפאר בגאווה שהילדים שלו ישמרו על המורשת שלו. ולנו אמרו פעם שילד שחוסכים ממנו משהו בבית, ייחפש אותו בחוץ, ככה שלפחות בימי הולדת אנחנו מקווים שאבא רונאדלו מאשר עוגת שוקולד!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי