בניגוד להנחיות: סלבס ונשות כדורגלנים נכחו במסיבה נוצצת

נועה בני, נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב, בר זומר
נועה בני, נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב, בר זומר | אור גפן, יח''צ

סוכנות דוגמניות מובילה ערכה על גג מלון בתל אביב אירוע יוקרתי במיוחד, בין המשתתפים היו נטע אלחמיסטר של רמי גרשון, עמוס לוזון וזוגתו אירית רחמים וגם טיילור מלכוב, בר זומר ועוד ידוענים רבים

(גודל טקסט)

נגיף קורונה עדיין מתפשט ברחבי ישראל, אבל עושה רושם שכמו אוהדי הכדורגל, גם ציבור הידוענים לא מתרשם מכך יתר על המידה. אחרי שבכל העולם סיקרו את הגעת מאות אוהדי הפועל תל אביב לאצטדיון בלומפילד כדי לתמוך בקבוצה מבחוץ, הבוקר (רביעי) התברר כי המשטרה חוקרת מסיבה שערכה סוכנות הדוגמנות "עלית מודלס", שכללה מפורסמים רבים ובהם גם כדורגלן העבר איציק זוהר ונשות הכדורגלנים של רמי גרשון ותומר חמד, נטע אלחמיסטר ושונית חמד.

הסוכנות המפורסמת, מהמובילות בישראל, שכרה את גג בית מלון "קרלטון" בתל אביב כדי לקיים אירוע נוצץ בהשתתפות שלל המיוצגות הנוצצות שלה, ביניהן כאמור נטע אלחמיסטר, בר זומר, טיילור מלכוב, שונית פרג'י חמד (שבעלה תומר נמצא באנגליה בימים אלה) וגם מפיקת האירועים אירית רחמים, שלמרות הדיווחים נראתה צמודה במיוחד לבן הזוג עמוס לוזון, בעלי הפועל ראשון לציון.

עוד במהלך הערב הגיעו שוטרים למקום במטרה לחקירה את מנכ"ל בית המלון בחשד לפתיחת המטבח והגג ללא היתר ומבלי שעמד בקריטריונים. במשטרת ישראל טוענים כי היה זה אירוע אליו הוזמנו מאות מבלים, שלא עטו מסיכות הגנה ולא שמרו על כללי הריחוק – בניגוד לצו בריאות העם ותקנות לשעת חירום. מנכ"ל המלון זומן לשימוע בגין הפרת רישיון עסק.


חמד, אלחמיסטר ורחמים (אור גפן, יח"צ)


גם נואל ברקוביץ' הגיעה. התאוששה מהפרידה מדור מיכה? (אור גפן, יח"צ)

לוזון ורחמים צמודים מתמיד (אור גפן, יח"צ)


אלחמיסטר, אביטל וזומר (אור גפן, יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי