מי הבחורה היחידה שאשתו של מסי מפרגנת לה?

אנטונלה רוקוזו
אנטונלה רוקוזו | Felipe Oliveira/Getty Images

זה לא סוד שאנטונלה רוקוזו קנאית לבן זוגה ואפילו מחזיקה קצר את הכוכב שלה, אולי גדול הכדורגלנים בעולם, אבל מתברר שלמרות זאת יש לה חברה חדשה מברצלונה - ועוד אחת כזו שהודתה שהיא בעבר נמשכת ל"פרעוש"

(גודל טקסט)

ליאו מסי, כמו שכולכם יודעים, הוא אדם של מועדון אחד ושל אישה אחת במשך כל 32 שנות חייו. נכון, בגיל מאוד צעיר הוא עוד שיחק בניואלס אולד בויס הארגנטינאית, אבל מאז שעבר לברצלונה מעולם לא לבש מדים של קבוצה אחרת. כמו הקבוצה הראשונה שלו, גם החצי היפה שלו מקורו ברוסאריו – אנחנו מדברים על אנטונלה רוקוזו, אשתו ואם שלושת בניו שמלווה אותו עוד מהתיכון, אחרי שהכירו בגיל חמש דרך בן הדוד שלה שהיה חבר קרוב של מסי.

ליאו ואנטונלה נשואים בעושר ונחשבים לפאוור קאפל הכי חזק בעולם הכדורגל הבינלאומי, בפרט בספרד, וזה בכלל לא סוד שהארגנטינאית מחזיקה את הכדורגלן שלה קצר ונחשבת לאישה קנאית. אפילו מעגל החברות של אנטונלה מצומצם מאוד: פרט לאחותה ולבני משפחתה, החברות הכי טובות שלה הן סופי בלבי, אשתו של לואיס סוארס, דניאלה סמאן, אשתו של ססק פברגאס, ואלנה גלרה, אשתו של סרחיו בוסקטס.

מעבר אליהן, היה נראה שגברת מסי לא נותנת לאף אחת להתקרב לא אליה ובטח שלא לחצי השני שלה. היא אף פעם לא מגיבה ברשת או משתפת סטוריז באינסטגרם ולא במקרה ידועה כאחת שלא אוהבת "להתערבב" יותר מדי. כך לפחות היה עד שהיא הכירה את זוגתו של פרנקי דה יונג, מיקי קיימיני שנבחרה לאשה הכי יפה בהולנד.


משפחות דה יונג ומסי (ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images)

מדובר בחיבור שהוא ממש לא מובן מאליו, כי אשת הכדורגלן החדשה בקטלוניה בסך הכל בת 20, יפה, צעירה ובלונדינית שסיפרה בעבר שהיא נמשכת למסי, ובכל זאת נכנסה לאנטונלה ללב ברמה שגם ברשת החברתית היא מפרגנת לה ובגדול. זוגתו של דה יונג שיתפה היום (רביעי) שהיא מככבת בשער ראשון במגזין "גלמור" ההולנדי, וזכתה להרבה לבבות מהחברה הארגנטינאית שלה שמיהרה להגיב. החיבור בין השתיים, מסתבר, קרה די באופן טבעי, מיד כשמיקי הפכה לחלק ממשפחת ברצלונה בזכות האישיות הצנועה והנעימה שלה, כך על פי מקורבים יודעי דבר.

אנחנו במדור כבר בחודש אוגוסט שמנו לב להתקרבות בין הזוג מסי לזוג דה יונג בטקס פרסי ליגת האלופות, כאשר אשת הפרעוש, באופן שמאוד לא אופייני לה, שיתפה תמונה של ארבעתם יחד. אז כנראה שאנטונלה לא כזאת קנאית והנה ההוכחה שיש גם פעמים שהיא יודעת לשחרר!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי