"צרחות ודם": הטרגדיה המשפחתית של ניימאר

ניימאר
ניימאר | JUAN MABROMATA / Contributor

אירוע מאוד מפחיד התרחש בביתה של נדין גונסאלבש, אמו של כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, אחרי שאביו החורג פונה באמבולנס לבית חולים

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

זה לא חדש לנו שאחד הרווקים הנחשקים בכדורגל העולמי, ניימאר, קשור לאמו ולאחותו בחבל הטבור, אבל בעקבות תאונה ביתית שהתרחשה בביתה של אמו, גילינו שהכוכב הברזילאי מציג גישה מאוד ליברלית ופתוחה גם בכל הקשור לחיי משפחתו.

מסתבר שטיאגו ראמוס, אביו החורג של ניימאר ובן הזוג של אמו, נדין גונסאלבש בת ה-53, אושפז בעקבות תאונה ביתית לאחר שנחתך מכוס בזרועו. נדין התקשרה מבוהלת לאמבולנס ומיד פינו את החצי השני שלה, אחרי "צרחות רבות וכמויות של דם" כפי שדווח באתרים רבים. בן הזוג זכה לטיפול מסור שכלל לא מעט תפרים בבית החולים וכעת כבר שוחרר חזרה הביתה, על פי אמצעי התקשורת בברזיל.

מה שאותנו הדהים זו העובדה כי מדינת הסמבה כולה עדיין המומה מהרומן החדש בחייה של אמו של הברזילאי, שיוצאת עם דוגמן פלייבוי מקומי ומעריץ מושבע של הבן שלה, כאשר הפער ביניהם עומד על 30 שנים! הייתם מאמינים ש'אביו החורג' של ניימאר צעיר ממנו? ראמוס בסך הכל בן 23, אך נראה כי ניימאר דווקא מפרגן לאמא שלו. נדין שיתפה לאחרונה פוסט למיליוני עוקביה עם תמונה שלה ושל בן הזוג שלה מתנשקים וכתבה: "לפעמים אי אפשר להסביר את הבלתי מוסבר, פשוט תחיו".

ניימאר, אשר מציג גישה ליברלית ותומכת, הגיב לפוסט של אמא שלו: "שרק תהיי מאושרת אמא. אוהב אותך". בתקשורת בברזיל מספרים שהאב החורג, ראמוס, חולה כדורגל ומעריץ מושבע של פ.ס.ז' ושל ניימאר, ככה שמבחינתו הקשר הקרוב לחלוץ הוא הגשמת חלום… ניימאר בעצמו עוד טרם מצא את האחת שלו מאז הפרידה מהאקסית המיתולוגית ברונה מרקוזין, וטוב לדעת שיש לו ראש פתוח.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Tiago Ramos (@tiagoramoss) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי