עידו קוז'יקרו חשף את הסוד הגדול שלו

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך

אחרי פרק מותח נוסף של "הישרדות VIP" במהלכו שבט קפרה סרב לקבל את בני ברוכים, כדורסלן העבר סיפר שעבר חרם בעצמו ואמר שזה לא היה המצב הפעם: "היצר האנושי פשוט התנגש עם התחרותיות". ואיך הגיבה ירדן ג'רבי?

(גודל טקסט)

הפרק ששודר אתמול בהישרדות VIP (זהירות, ספוליר), עסק במרכזו בהחלפת השבטים שביצעו ישראל אוגלבו ובני ברוכים. הסטנדאפיסט, שעבר למשך יממה אחת לשבט קפרה, רצה להישאר לצמיתות ותחילה לא התקבל בעין יפה על ידי חבריו החדשים שחששו מיכולותיו הפיזיות הבינוניות. כולם הצביעו פה אחד שלא להשאירו, בזמן שבשבט המקורי שלו העדיף לקבל את ישראל, מה שהוגדר כ"חרם" על בני. בסופו של דבר בני נשאר, לאחר התערבות של עידן חביב, אך השבט שלו הפסיד במשימת החסינות, כלומר בשלישי נראה מי הודח.

בינתיים, עידו קוז'יקרו הרגיש צורך מיוחד לכתוב פוסט על מה שקרה אתמול ולספק את הזווית שלו. "בהישרדות אין רגע דל, יש ימים קשים ויש ימים קשים מאוד. קשה לשפוט מהכורסא סיטואציות חברתיות שקורות על אי בודד במשחק טלוויזיה", אמר בפתח דבריו.

בהמשך היה לו חשוב להבהיר כי בני לא סבל מחרם: "כאחד שעבר חרם בילדותי, אני יכול לומר שבני לא עבר חרם. בני איש יקר וחבר טוב, ומה שקרה שם זו סיטואציה מבלבלת שלא הוספיה כבוד לאף אחד מהמעורבים, כולל אנוכי. מצד אחד, היצר האנושי רצה שהוא יישאר, ומצד שני היצר התחרותי שבי העדיף את ישראל שהוא אמנם יריב אבל תחרותי יותר. מבולבלים? גם אני. בסופו של יום, שמחתי שבני נשאר איתנו".

גם ירדן ג'רבי, בת בריתו של קוז'יקרו, מעין 'אחוות הספורטאים', התייחסה לעניין. היא העלתה סטורי באינסטגרם לאחר שידור הפרק וכתבה: "חרם אמרתם? בני ברוכים הבאים". משחק מילים יפה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בהישרדות אין רגע דל, יש ימים קשים ויש ימים קשים מאוד. קשה לשפוט מהכורסא , סיטואציות חברתיות שקורות על אי בודד במשחק טלוויזיה. כאחד שעבר חרם חברתי בילדות אני יכול לומר שבני לא עבר חרם, בני איש יקר וחבר טוב, ומה שקרה שם היתה סיטואציה מבלבלת שלא הוסיפה כבוד לאף אחד מהמעורבים כולל אנכי. מצד אחד, הייצר האנושי שבי רצה שבני ישאר, ומצד שני הייצר התחרותי שבי העדיף את ישראל שהוא אומנם יריב אבל תחרותי יותר…מבולבלים? גם אני . בסופו של יום שמחתי שבני נשאר איתנו. @bennybruchim @semion @yardengerbi @idanrafaelhaviv @reshettv @survivor.israel צילום:אור דנון

A post shared by Ido Kozikaro (@idokozikaro13) on

הסטורי של ירדן ג'רבי (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי