צפו: אסי בוזגלו וזוהר שטראוס ממשיכים לריב ברשת

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

השחקן שהודח במפתיע העלה סרטון עם טילטיל ואמר: "אני מדיח את אסי", שכמובן לא נשאר חייב: "אני יודע שהחלום שלך זה להדיח אותי, אבל התוכנית 'חלום עליכם' ירדה מהמסך לפני מספר שנים"

(גודל טקסט)

איך אפשר לפתוח את השבוע ללא עידכון ספורטיבי מהתוכנית הכי מעניינת על מסך הטלוויזיה שלנו בימים אלו? כבר מזמן עברנו בהישרדות VIP את סאגת אסי בוזגלו וזוהר שטראוס לאחר שכדורגלן העבר הוביל מהלך בשבט אנטינג אנטינג להדחתו של השחקן. השניים הסתכסכו ולאחר ששטראוס הודח, בוזגלו פירסם פוסט המבהיר בדיוק מדוע רצה להדיח אותו, ועד כמה נפגע מהמילים שאמר עליו דוגמאת "בבון, לוח מודעות וחסך באלגברה – אני לא מתכוון לתת עוד במה לדברים כאלה, כי הקהל לא טיפש ורואה בסופו של דבר את התמונה הכוללת" כתב אסי לפני כשבועיים.

בזמן שהמודח נמצא כעת בבקתה, לשם מגיעים כל מודחי התוכנית, מסתבר שחילופי הדברים בין השניים ברשתות החברתיות לא פוסקים. שטראוס העלה לאינסטגרם של הישרדות סטורי עם טילטיל בו הוא מתבדח שידיח אותו ואז אומר: "סתם, אני לא מדיח אותך, אני מדיח את בוזגלו, את אסי". אסי, כמובן לא אחד שיעבור על דבר כזה בשתיקה, שיתף את הסרטון וכתב לחברו לשבט לשעבר: "זוהר שטראוס היקר! אני יודע שהחלום שלך זה להדיח אותי, אבל התוכנית 'חלום עליכם' ירדה מהמסך לפני מספר שנים – כאן זה הישרדות. יחסית לאחד שנמצא בבקתה, אתה עושה יותר מידיי רעש".

לאלו מביניכם שנולדו אחרי שנות ה-90, 'חלום עליכם' הייתה תוכנית טלוויזיה לילדים בהנחייתו של עוזי חיטמן שהגשימה את חלומותיהם של ילדים ישראליים והייתה הדבר הכי קרוב לתוכנית "ריאליטי" שריתקה מיליונים למסך. על הדברים של בוזגלו, גם שטראוס לא נשאר חייב, צילם מסך וכתב: "מרגש שלמרות הכל אתה עדיין אוהב ועוקב". שחקן הטלוויזיה והתיאטרון אף הוסיף אייקון עם לבבות כך שקיבלנו את הרושם שהכל נעשה ברוח טובה, אבל אז בדקנו ומצאנו ש… אסי כלל לא עוקב אחרי שטראוס באינסטגרם. אמנם שטראוס עוקב אחריו ואחרי אחיו מאור בוזגלו, אבל אסי החליט שלא לעקוב אחרי חברו המודח. מה יהיה הסוף לדעתכם?



עוד באותו נושא: אסי בוזגלו, הישרדות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי