צפו: האקסית של ג'ובאני רוסו מככבת בקליפ חדש

מירטה שוריאק
מירטה שוריאק | צילום מסך

קשר העבר והיועץ המנטאלי של מכבי חיפה בהווה, התנצל כזכור בפני אשתו מאיה פישל על כך שיש לו בת מחוץ לזוגיות. בינתיים, עיתונאית הספורט מירטה שוריאוק נראית לא פחות ממיליון דולר בשיר: "מתגעגעת לכדורגל"

(גודל טקסט)

לפני כמעט שלוש שנים, היועץ המנטאלי של מכבי חיפה והמגה-סלב שזכה בתואר "השורד האחרון" של הישרדות VIP, ג'ובאני רוסו, התנצל בפני אשתו הכה אהובה, מאיה פישל רוסו, על כך שיש לו בת מחוץ לזוגיות שלהם. זה קרה כאשר השניים השתתפו בתוכנית הריאליטי "זוג מנצח" של ערוץ 10, ששודרה לאחר שהשניים נישאו. ג'ובאני פתח את הלב והתנצל על כך. ואכן, יש לו ולעיתונאית הספורט מירטה שוריאק שהייתה זוגתו בקרואטיה, בת בשם קיארה שהיום אמורה להיות כבר בת 8.

המקרה הזה כבר מזמן מאחורינו, אך כעת המדור גילה שעיתונאית הספורט, מגישת הטלוויזיה והרדיו הקרואטית משתתפת בקליפ חדש ונראית לא פחות ממיליון דולר. לשיר קוראים: “Mi manca il calcio” בתרגום חופשי לעברית המשמעות היא: "אני מתגעגע לכדורגל". מי יותר מתאימה מאשר אחת הדמויות הכי לוהטות ומזוהות עם הכדורגל הקרואטי מאשר שוריאק? עם כמעט 60 אלף עוקבים באינסטגרם, האקסית של רוסו מעידה על עצמה שהיא מאוהבת בהיידוק ספליט, הקבוצה אותה אוהדת מאז שהייתה ילדה ושם גם הכירה את שחקן העבר בן ה-47 כאשר שיחק במדיה בעונת 2008/09

תהיו בטוחים שאת כל אלפי הצפיות שכבר יש לקליפ, הזמר הרוויח בזכות הנוכחות של הקרואטית הבלונדינית. אם לא צפיתם זה בדיוק הזמן:



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nemam običaj stavljati slike maloljetnog djeteta na društvene mreže, stoga ću to učiniti prvi i zadnji put. Prije svega reagiram kao roditelj šokirana odlukom da se najmlađa djeca kao najosjetljiviji, najranjiviji ali i najnesvjesniji cijele ove situacije pošalju u škole. Čuvamo ih, pazimo i nadziremo protekla 2 mjeseca a sada se jedino njih prve šalje na prvu crtu bojišnice.Njih koji su mali, koji će sigurno htjeti zagrliti nekog od svojih prijatelja, što je i normalno, i od kojih će mnogi nakon toga doći kući svojim bakama i djedama, jer znate ne rade svi roditelji u vremenu u kojem rade škole. Molim Vas još jednom, zaštite malene, zaštite njihove bake i djede, nisu to ugostiteljski objekti pa da moraju početi s radom u određeno vrijeme, to su živa bića❤️

A post shared by Mirta Šurjak (@mirta.surjak1) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤❤❤

A post shared by Mirta Surjak Fans (@mirta_surjak_fans) on

עוד באותו נושא: ברחבה, ג'ובאני רוסו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי