מיליון דולר בלילה: מועדון החשפנות במחווה מרגשת להארדן

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | טוויטר

אחד ממקומות הבילוי האהובים על כוכב יוסטון רוקטס החליט להוקיר לו תודה אחרי שבזבז שם סכום מופרז: "הוא הגיע לשם לעתים קרובות והוציא כמויות של כסף"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

קרוב לוודאי שהגופיה של ג'יימס הארדן תיתלה יום אחד על תקרת ה"טויוטה סנטר", האולם הביתי של קבוצתו יוסטון רוקטס. אך למרות שהוא עדיין שחקן פעיל לעוד כמה שנים טובות, מספר 13 של הטקסנים זכה להנצחה מחוץ למגרשי הכדורסל. במהלך הפרק האחרון בפודקאסט של הראפר ג'ו באדן, אחד המגישים חשף כי גופייתו של "המזוקן" הופרשה באחד ממועדוני החשפנות ביוסטון אחרי שהארדן בזבז שם לא פחות ממיליון דולר בלילה אחד של הוללות.

"הגופייה של ג'יימס תלויה בתקרה. הם עשו את זה כי הם אמרו שבאותה תקופה הוא הגיע לשם לעיתים קרובות והוציא כמויות של כסף, אז הם תלו את גופיית המשחק שלו על קורות הגג של מועדון החשפנות", סיפר ג'מיל קליי, שמגיש את הפודקאסט יחד עם באדן.

מעבר לביצועים המרהיבים שלו על הפרקט, החיבה של הארדן למועדוני חשפנות אינה בגדר סוד ברחבי ה-NBA. מלך הסלים של הליגה ומי שזכה בתואר השחקן המצטיין בסיום עונת 2017/18 נוהג להגיע למקומות בילוי שכאלה יחד עם הפמליה שלו, מה שמסביר את הסכום המגוחך בחשבון. סביר להניח שמדובר בשיא עולם, אבל זה בוודאי לא ביג דיל עבור הארדן שחתם לפני שלוש שנים על חוזה של 160 מיליון דולר לארבע עונות.

הארדן. פזרן גדול (Logan Riely/NBAE via Getty Images)
הארדן. פזרן גדול (Logan Riely/NBAE via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי