יכולים? אפילו מאור בוזגלו לא הצליח לעמוד באתגר של מירן

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

קשה להאמין שעד לפני שנה היא כלל לא אהבה ספורט. בזמן ההסגר בתקופת הקורונה מירן התאהבה בעולם היוגה וכעת ביצעה תרגיל קשה לביצוע. קשר הפועל ת"א היה משוכנע שיצליח במשימה אך כשל כמו גם חבריו באדום

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שלפני קצת יותר משנה, אחת הנשים היותר אהובות ויפות בכדורגל הישראלי, מירן בוזגלו, לא אהבה לעשות ספורט. נכון, זה היה קצת מעצבן שאישה שיש לה ארבעה ילדים מחזיקה בגזרה מושלמת רק בזכות הגנים שלה, אבל תאמינו או לא, היום גברת בוזגלו מכורה לספורט ומפגינה יכולות שהצליחו להרשים מאוד. בזמן תקופת הסגר הקורונה, מירן שלנו גילתה את עולם היוגה הודות למאמנת היוגה והפילאטיס דורי, שגרמה לאשת הכדורגלן פשוט להתאהב.

מירן התחזקה והתמכרה והסרטונים שהיא מעלה לחשבון האינסטגרם הנפוח שלה אחריו עוקבים למעלה מ-213 אלף, משאירים את כולנו המומים. אתמול (ראשון) זה ללא ספק היה השיא. אשתו של מאור בוזגלו שיתפה תמונה ובה היא נמצאת בתנוחת יוגה קשה לביצוע, ברמה שרוב האנשים פשוט לא מסוגלים להישאר בה! התנוחה דורשת גמישות, יציבות, כוח בידיים ומירן שיתפה את עוקביה בדיוק מה עבר עליה כשהיא צילמה את התמונה: "מידיי שבוע אני מאתגרת את מאור בתרגילים ושואלת אותו אם הוא יכול לבצע אותם בעצמו. על התרגיל הזה הוא אמר: "קלי קלות!", כתבה מירן.

אז אולי זה נראה קל, (לדעתנו ממש לא) אבל מירן בעצמה כתבה שעד היום מאור "לא הצליח לבצע אותו כמו שצריך והיו לא מעט ניסיונות". מירן שיתפה את הניסיונות בחשבון האינסטגרם שלה וסידרה לכולנו כאב בטן מרוב צחוק.

אז בוזגלו ניסה וגם חבריו מהפועל תל אביב עומרי אלטמן, ואוראל דגני שהיה הכי קרוב להצליח כמו גם אשתו הספורטיבית בר דגני שהצליחה לעמוד באתגר. אבל מאור לא ויתר לאתגר של אשתו, וניסה פעם נוספת עד שהצליח להרים את עצמו על הידיים ואפילו נשאר בפוזיציה שתי שניות! להגיד לכם שזה היה דומה? לא במאה אחוז אבל כל הכבוד על המאמץ! המדור הולך לנסות בעצמו וכבר מחכה לאתגר הבא!


מירן בפעולה. התאהבה בעולם היוגה (צילום: פרטי)


אחד מניסיונותיו של בוזגלו לעמוד באתגר של אשתו. נקרענו (צילום מסך: אינסטגרם)


אלטמן  ניסה אבל לא הצליח..(צילום מסך: אינסטגרם)

דגני מתפאר שזה "קלל" לו (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי