רונן פייגנבוים תובע את האח הגדול!

רונן פייגנבוים עם המשפחה
רונן פייגנבוים עם המשפחה | אור גפן

ארבעה חודשים לאחר שהודח מהריאליטי, שלח בנו של חלוץ העבר מכתב התראה להפקת התוכנית כשהוא דורש חצי מיליון שקלים בגין נזקים נפשיים וכלכליים שנגרמו לו בעקבות הפרסום ובין היתר תדמית 'האב הנוטש' שנוצרה לו

(גודל טקסט)

רונן פייגנבוים, בנו של מלך השערים של הפועל תל אביב בכל הזמנים שייע פייגנבוים, לא נח לרגע. על פי הפרסום בתוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס, ארבע חודשים אחרי שהודח מהריאליטי "האח הגדול", פייגנבוים שלח מכתב התראה להפקת התוכנית ורשת 13 בו הוא תובע חצי מיליון שקלים בגין נזקים נפשיים וכלכליים שנגרמו לו לדבריו, בעקבות הפרסום. בין הנזקים: דיכאון, חרדות, בעיות שינה ועוד, כאשר מרכז התביעה מתבסס על תדמית האב הנוטש שנוצרה לו בעקבות הפרסום בתוכנית. כפי שפרסם פינס אמש (ראשון) בתוכניתו בקשת 12, מהפקת האח נמסר כי הם: לא מגיבים על עניינים משפטיים.

כולנו זוכרים היטב את המפגש של שחקן הכדורגל לשעבר עם בתו הבכורה, לירן גלזר פייגנבוים, שריגש מדינה שלמה. רונן שיתף את חבריו הדיירים בתחושותיו עוד לפני שבתו נכנסה לבית האח להיפגש עימו אחרי שנים של נתק: "אני מבין שבשנים האלו עשיתי כמה טעויות. יש לי ילדה גדולה ואנחנו לא בקשר" סיפר פייגנבוים בדמעות חונקות. האיחוד ביניהם כזכור, היה מוצלח, פייגנבוים אמר ללירן בתו: "את חשובה לי, תמיד היית ותמיד תהיי, נתחיל תהליך ונכפר על הכל".

לא ידוע לנו כעת מעבר לסיבות הכתובות במכתב ההתראה מדוע החליט רונן לתבוע את הפקת הריאליטי, אך אלפי עוקבים פחות התחברו לצעד הזה שלו. תגובות כמו: "הוא לא יודע להפסיד אז הוא רוצה כסף" ו-"ניסיון עקיצה ברור" מציפות את הרשת בשעות האחרונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי