הקופה הירוקה הכי לוהטת במדינה: נטע אלחימסטר שברה את הרשת

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

הדוגמנית הכובשת גנבה את ההצגה בתצוגת אופנה כשהיא בחליפה שחורה המורכבת מחזייה וחצאית. בתמונה שהעלתה וגרפה אלפי לייקים כתבה: "תפסתי אותך מסתכל" כשהיא מתכוונת לסוס שהיה מאחור. אוהדי מכבי חיפה אהבו

(גודל טקסט)

"תפסתי אותך מסתכל", זו הייתה הכותרת לתמונה ששיתפה נטע אלחימסטר אמש (שני) קרוב לשעה חצות. זה קרה אחרי יום ארוך, נטע בילתה עם סוכנה שי אביטל, והחברות הטובות בר זומר ואן זיוי, בתצוגת האופנה המגה-מושקעת של מעצבת שמלות הערב אוריה עזרן שהתקיימה במושב מצליח, סמוך לעיר רמלה, בשיתוף פעולה עם מותג האיפור הבינלאומי DIOR, עם כל הדגמים המושקעים, המפורסמים, התפאורה והפינוק האין סופי, רק אחת תפסה את מלוא תשומת הלב וללא ספק כל העיניים היו מופנות אליה- נטע שלנו השאירה את כולם פעורי פה.

אשתו של רמי גרשון הגיעה כשהיא לבושה בחליפה שחורה המורכבת מחזייה וחצאית ארוכה בעלת שסע ארוך וחשפה גזרה חטובה עד כדי לא אמיתית. בתמונה שהעלתה שגרפה אלפי לייקים ותגובות תוך רגעים, ברקע מצולם סוס שפשוטו כמשמעו – פשוט מסתכל על נטע בעודה עושה פוזות למצלמה! אפילו הסוס לא יכל להישאר אדיש ליופי עוצר הנשימה של הדוגמנית ובעלת מותג בגדי הים שכל כך מצדיקה את העובדה שאין יותר מתאימה ממנה לייצג ביקיני בכל ימות השנה. העוקבים השתגעו, בעיקר אוהדי מכבי חיפה שקראו לה "הקופה הירוקה הכי יפה במדינה". ואותנו בעיקר מעניין מה רמי חושב על אשתו ששוברת שיאים בכל פעם מחדש.

"השמלה" המטורפת שלבשה הדוגמנית הישראלית שייכת למעצבת האוסטרלית נטלי רולט, אחריה עוקבות שלל נשות כדורגלנים אחרות כדוגמת: שרה כהן, אשתו של צ'יצריטו, דנה פאן לוזון, גל רפאלוב, נטלי קפילוטו והאקסית המיתולוגית של ניימאר ברונה מרקוזין. יש לציין כי בעמוד האינסטגרם של המותג האוסטרלי מופיעה בדיוק אותה החליפה בה הדוגמנית שמצולמת איתה אפילו לא מגיעה לקרסוליה של אלחמיסטר. איך יכול להיות שעליה זה נראה הרבה יותר טוב? פשוט מאד. יש לנו בישראל גבירותיי ורבותיי, את אחת הנשים היותר יפות וסקסיות שמסתובבות היום על הפלאנטה.

הרכב מנצח (אור גפן)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

soon @bananhot

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@bananhot

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי