ירדן ג'רבי על זוגיות עם עידן חביב: "יש מצב"

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אינסטגרם, צילום מסך

המדליסטית האולימפית נלחמה ראש בראש ב"הישרדות VIP" על שרשרת חסינות מול הזמר ולוחם השייטת בעברו, גיא זוארץ ניסה לבלבל את השניים והוציא מהג'ודאית רגע של כנות. ואיך הגיבה לכל זה ליטל סמדג'ה?

(גודל טקסט)

הפרק של הישרדות אמש (שלישי) סיפק לנו הרבה מאד אקשן וחוץ מהריב בין ליטל סמדג'ה לעידו קוז'יקרו, לא נשכח שיש גם לבבות ופרפרים המרחפים בשבט קפרה. במשימות החסינות האישית ששודרה אתמול, נשארו החברים הטובים ירדן ג'רבי ועידן חביב אחרונים בדו קרב ראש בראש על השרשרת. בעודם עומדים על רגל אחת ואוחזים בחבלים המאזנים כדור, נשאלו המדליסטית האולימפית ואלופת העולם והזמר המצליח ויוצא שייטת 13 על מערכת היחסים ביניהם.

מנחה התוכנית, גיא זוארץ, מיד ניצל את ההזדמנות ושאל את חביב: "אתה רווק עכשיו?", חביב ענה שכן וזוארץ מיד שאל את מלכת היופי לשעבר ניקול רזניקוב האם לדעתה יש פוטנציאל בין השניים וזו ענתה: "מאד גדול". חביב ניסה לצנן את התלהבותו של המנחה, אבל זה המשיך ושאל אם יש מצב לברית בין השניים. לאור העובדה שהברית ביניהם ידועה בשבט קפרה, קוז'יקרו, שגם נמצא איתם באותה הברית, דייק את הדברים ואמר: "ברית נישואין או ברית במשחק"?, וזוארץ לא התחייב "אמרתי ברית", אך כולנו הבנו במה מדובר. רגע אחרי הדברים האלו עידן איבד שיווי משקל וכמעט איבד את הכדור שלו. "ג'רבי, יש מצב את חושבת"? שאל זוארץ, והג'ודוקא ענתה "יש מצב".

לבסוף עידן הפיל את הכדור וירדן ג'רבי ניצחה בפעם השנייה ברציפות וזכתה בשרשרת החסינות. אפילו ליטל סמדג'ה, שלא נמצאת עם השניים בברית ולא פעם התבטאה באמירות שנויות במחלוקת מול ג'רבי, נתנה את ברכתה בצורתה שלה: "יש לו את הג'ודאיסטית ולה יש את יענו רגש. אין זיווג יותר הגון. דרך צלחה, שלא יזמינו אותי רק לחתונה כי אני לא מגיעה".

בפרק של אתמול צפתה אלופת העולם לשעבר בביתה עם חברים כגון אסיף אלקיים שהעלה את תגובתה בעת שידור הפרק וכתב: "מסמיקה כמו ילדה באמת או חובה". גם ג'רבי בעצמה שיתפה תמונה שלה ושל חביב מהמשימה וכתבה: "חביב, תתרכז במשימה". אז מה קורה בין השניים האלו?? נשמח מאד כבר להבין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי