מה אמרה ליטל סמדג'ה שהטריף את עידו קוז'יקרו?

ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה | צילום מסך: רשת 13

הריב בין השורדים של שבט קפרה יצא מפרופורציות וירד לפסים אישיים, מדוע כדורסלן העבר התפוצץ על זוכת "היפה והחנון"? וגם: האם ריב נוסף מחכה לנו בפרק הבא?

(גודל טקסט)

רעידת אדמה התרחשה אתמול (שלישי) בתוכנית הכי נצפית היום על מסך הטלוויזיה שלנו, "הישרדות VIP": ריב שירד לפסים אישיים ומאד לא נעימים בלשון המעטה בין כדורסלן נבחרת ישראל לשעבר עידו קוז'יקרו, לבין זוכת "היפה והחנון" והאקסית של ראובן עובד, ליטל סמדג'ה. השניים התפוצצו אחד על השני וזרקו באוויר האשמות וקללות עד לרגע השיא בו קוז'י אמר: "יש פה מישהי ממורמרת". סמדג'ה מיד ענתה לו וירתה: "אשתך ממורמרת". מסך שחור ירד והענק עם הלב הרחב לא יכול היה לשמוע שליטל אומרת משהו על אשתו והחזיר לה: "שאני לא אספר לכולם מה עשית פה עם ישראל וסמיון…".

מאותו הרגע הקללות וההאשמות בין השניים הגיעו עד לרמה שליטל התפרקה והחלה לבכות וקוז'יקרו הבין שהם חצו את הגבול והפיצוץ ביניהם הרחיק לכת. כדורסלן העבר לקח את סמדג'ה הצידה וביקש את סליחתה ואמר לה שלהגיע לפסים כאלה נמוכים זה סיוט עבורו והוא מתנצל על המילים הקשות שנאמרו וביקש שיהיו חברים וישימו את הדברים מאחוריהם. השניים התחבקו וקוז'י לא שכח לפרסם באינסטגרם את מה שהיה על ליבו לאחר שצפה ברגע הקשה הזה בפרק: "עת לכעוס ועת לסלוח, גם בריבים קשים, צריך לדעת להשלים, אפילו אם זה לכמה רגעים". ספוילר לפרק הבא? האם עוד ריב נמצא בקנה?

לאחר שידור הפרק, השניים "סגרו חשבון" בתוכנית "הצינור" וקוז'י אמר: "התבאסתי בשביל שנינו שהגענו לשם". ליטל הביעה גם היא את דעתה: "אני חושבת ששנינו התנהגנו בצורה שהיא טעונת שיפור, נאמרו שם מילים קשות והייתי צריכה לתת להן תגובה קשה. יכולתי להתבטא יותר נעים לאוזן אבל זאת אני ואנחנו אנשים שונים וכל אחד מקבל ופולט אחרת את הדברים". ליטל הוסיפה ואמרה: "אני וקוז'י זה שמן ומים". אבל בכל זאת, מה שהיה באי נשאר על האי לפי מה שסיפרו חבריהם באולפן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי