הדור הבא של הקונסולות: סוני חשפה את ה-PS5

פלייסטיישן 5
פלייסטיישן 5 | באדיבות SONY

אחרי שנים ארוכות של ציפייה ושמועות רבות, נחשף העיצוב של פלייסטיישן 5: הוא יהיה בצבע לבן, ייצא בשתי גרסאות ועל פי ההערכות יהיה בחנויות לקראת סוף השנה. הפרטים לפניכם

(גודל טקסט)
אחרי שנים ארוכות של ציפייה, הלילה (בין חמישי לשישי) זה קרה: סוני פלייסטיישן 5, הקונסולה שמוגדרת בתור "הדור הבא של הקונסולות", הוצגה לראשונה והפרטים מתחילים להיחשף.

"פלייסטיישן 5" תצא לשוק בשתי גרסאות, אחת רגילה ואחת דיגיטלית, משמע ללא כונן דיסקים. ה-PS5, בניגוד לקודמיו, יהיה בצבע לבן (ולא שחור) והוא יעמוד בצורה אנכית עם ידית תואמת. גם בג'ויסטיק יהיו שינויים קלמים ועד כה נודע שסוני תוסיף מיקרופונים כדי ששחקנים יוכלו לדבר אחד עם השני מבלי להזדקק לאוזניות. יש לציין כי כל המשחקים ייצאו בתור התחלה ל-PS4 ול-PS5, אולם המשחקים יותאמו כך שעשויים להיות הבדלי גרפיקה וביצועים משופרים לטובת המכשיר החדש.

זהו למעשה היה אירוע השקה של הקונסולה כדי לחשוף את העיצוב החדש והמיוחד של "סוני", אולם עדיין לא נמסרו תאריך היציאה של הקונסולה לשוק וגם לא המחיר. עם זאת, ההערכות מדברות על כך שהקונסולה תצא סביב חודש נובמבר ותתחרה ב-XBOX החדש שתשיק באותו זמן חברת "מיקרוסופט". 

לגבי המחיר, שמועות רבות הופצו ובאתר "אמזון" אף פורסם עמוד מכירה עם המחיר המאוד גבוה 599 ליש"ט, שהם כ-750 דולר, אולם העמוד נמחק במהרה, בחברה הכחישו שמדובר במחיר אמיתי ועל פי ההערכות הקונסולה החדשה מבית סוני תימכר סביב 500 דולר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי