פרסום ראשון: דוד קלטינס ושרון אייזנברג נפרדו

דוד קלטינס שרון אייזנברג
דוד קלטינס שרון אייזנברג | אינסטגרם

אחרי שקשר הפועל ב"ש חגג יום הולדתו ה-25 לבדו, מיהרנו לפנות לדוגמנית, שאישרה כי השניים פירקו את החבילה אחרי ארבע שנות זוגיות: "הכל עוד מאוד טרי, אני מעדיפה לשמור את מה שקורה בינינו נכון לרגע זה"

(גודל טקסט)

משבר הקורונה מכה בפעם השנייה. לאחר שפרסמנו על הפרידה של קשרה של מכבי תל אביב, דור מיכה ונואל ברקוביץ' לפני כחודש וחצי, כעת מגיע זוג נוסף ואהוב מליגת העל שהחליט להפריד כוחות, הפעם, מהדרום. שחקנה של הפועל באר שבע, דוד קלטינס, ובת הזוג שלו בארבע השנים האחרונות, הדוגמנית שרון אייזנברג החליטו לפרק את החבילה ולחזור חזרה לשוק הרווקים/רווקות. כזכור השניים עברו בשנה שעברה להתגורר יחד בדירה משותפת בבאר שבע לאחר שהקשר עזב את בית"ר ירושלים, המועדון בו גדל, וחתם לארבע שנים בקבוצה הדרומית.

שרון, ילידת העיר, המשיכה לעשות את הנסיעות לתל אביב, למילואים כקצינה, לעבודות הדוגמנות וללימודי המכינה לקראת התואר הראשון באדריכלות, אותו תתחיל באוקטובר הקרוב. הדוגמנית/סטודנטית בת ה-23 והכדורגלן נהגו לככב במדורינו באופן קבוע, כשאתמול (חמישי) חגג קלטינס את יום הולדתו ה-25 ללא כל אזכור לכך באינסטגרם של הפצצה הבלונדינית ואף לא בחשבונו של השחקן האדום. כאשר הבנו שמשהו אינו כשורה בין השניים, מיהרנו לפנות לשרון שאכן אישרה את הפרטים.

"דוד ואני כבר לא יחד. הכל עוד מאוד טרי ככה שמעדיפה לשמור את מה שקורה בינינו נכון לרגע זה" סיפרה שרון למדור. בזמן שכל המדינה מתעסקת בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", אנחנו עדיין בהלם מהפרידה של הזוג הצעיר, ובעיקר בשוק מהעובדה שאחת הנשים היותר שוות בליגת העל, כעת מסתובבת רווקה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי