קוז'יקרו מספר את כל האמת בפוסט חושפני באינסטגרם!

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | אינסטגרם, צילום מסך

כדורסלן העבר וליטל סמדג'ה שוב עלו לטונים צורמים במועצת השבט בהישרדות VIP. "קוז'י" כעס על הטענות שהוא מתנשא וגזען. בפוסט כתב: "מי מחליט מי הוא 'עם' ומי לא? בילדותי הייתי לא מעט במקלטים בגלל הקטיושות"

(גודל טקסט)

הישרדות V.I.P נכנסת לשבוע בהילוך גבוה כאשר בין ראשון עד שלישי ישודרו שלושה פרקים ברציפות. שבט קפרה ידע לא מעט עליות וירידות אך מה שלא משתנה הוא הדם הרע בין ליטל סמדג'ה (ניצלה מהדחה)  וכדורסלן העבר עידו קוזי'קרו. האחרון ניצל מהדחה במועצת השבט האחרונה אמנם, אך לא אהב את הדברים שהטיחה בו סמדג'ה("אתה פשוט שטן")  יחד עם חברתה מלכת היופי ניקול רזניקוב. השתיים האשימו אותו בהתנשאות וטענו שאינו "עמך".

קוז'יקרו כתב על כך בפוסט: "מי מחליט מי הוא עם מי ולא? למי שלא יודע, עד גיל שש גדלתי בקרית שמונה, כמו ילדי עוטף עזה ושדרות, וגם אני כמו בני דורי בילינו לא מעט במקלטים, היו שם מרוקאים, ורומנים, ורוסים וטריפוליטאים. על כולנו נחתו קטיושות כי היינו ישראלים".

הוא המשיך לספר את סיפורו: "בגיל שש עברנו לגור במושב בית הילל, המושב בו גדל אבא שלי לאחר שעלה לרומניה, שם גדלתי והתבגרתי ועם השנים למדתי לשחק כדורסל והגעתי לנבחרת ישראל".

על 14 השנים האלו כתב כי היה גאה לייצג את מקום הולדתו – "הגליל העליון, ואת המדינה שלי. לא ייצגתי את הימין ולא את השמאל, לא את האשכנזים ולא את המזרחים. ייצגתי את הדגל ואין כבוד גדול מזה. אין לאף אחד מונופול על המילה עם". לסיום הוסיף שאלה לעוקביו: "אני מרגיש שאני די עם – לא". קוז'י הגיב נחרצות לדברים שאמרו ליטל וניקול שהאשימו אותו בהתנשאות וגזענות והבהיר כי הוא מעולם לא עשה הפרדה בין הדעות השונות והעדות השונות בקרב העם ולכן הוא מרגיש חלק מהעם. התגובות שקיבל היו בעיקר תומכות דוגמאת "הלוואי שהיה יותר עם כמוך", "אתה השורד הכי שפוי וצודק".

בזמן שקוז'י פרסם הבהרה לגבי הדברים שנאמרו אמש במועצת השבט, גברת סמדג'ה בחרה "להיפרד" מחברתה הטובה שהודחה ושיתפה תמונה מהרגע בו נפרדו על האי בנשיקה חברית על הפה. ואם במקרה התגעגעתם לאסי בוזגלו, אז גם היום וגם מחר יש כאמור פרקים נוספים עם הרבה אקשן ודרמות על האי הכי ספורטיבי שהיה.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מי מחליט מי הוא עם ומי לא? למי שלא יודע,עד גיל 6 גדלתי בקרית שמונה, כמו ילדי עוטף עזה ושדרות גם אני כמו בני דורי בילינו לא מעט במקלטים, היו שם מרוקאים, ורומנים, ורוסים, וטריפוליטאים, ועל כולנו נחתו קטיושות כי היינו ישראלים!!! בגיל 6 עברנו לגור במושב בית הילל שנמצא 3 קמ מזרחית לקריית שמונה זהו המושב בו גדל אבא שלי לאחר שעלה מרומניה. שם גדלתי והתבגרתי ועם השנים למדתי לשחק כדורסל והגעתי עד לנבחרת ישראל. שיחקתי בנבחרת 14 שנים. בכל אותן שנים הייתי הכי גאה לייצג את מקום הולדתי, הגליל העליון,ואת המדינה שלי. לא ייצגתי את הימין ולא את השמאל לא אשכנזים ולא מזרחיים,ייצגתי את הדגל ואין כבוד גדול מזה. אין לאף אחד מונופול על המילה עם. אני מרגיש שאני דיי עם לא?! @survivor.israel @reshettv @

A post shared by Ido Kozikaro (@idokozikaro13) on

הפרידה המרגשת של ליטל מניקול: 

(צילום מסך: אינסטגרם)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי