עולם הספורט בהלם: מסי העתיק מרונאלדו?

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

קפטן ברצלונה רקד על המגרש נגד מאיורקה אך מעבר לביצועיו המרשימים, היה קשה לפספס את הלוק החדש שלו עם שיער ארוך וללא זקן - שהיה דומה לזה של הפורטוגלי

(גודל טקסט)

איזה חיוך גדול העלו ליאו מסי וברצלונה אתמול (שבת) על פניהם של האוהדים לאחר שהביסו 0:4 את מאיורקה בחוץ במשחק הראשון שלהם בליגה הספרדית מאז פגרת הקורונה. הדובדבן שבקצפת הגיע בתוספת הזמן כשמסי כבש את שערו ה-20 העונה בליגה ושוב הזכיר לנו עד כמה התגעגענו אליו בפרט ולכדורגל הספרדי בכלל. חוץ מהפער מריאל מדריד שצמח לפחות זמנית לחמש נקודות והניצחון הגדול, ברשתות החברתיות לא הפסיקו לדבר על הלוק החדש של "הפרעוש" – התספורת שלו.

האוהדים עסקו שוב ושוב בפריזורה החדשה של הארגנטינאי שהאריך שיער לתסרוקת עם שביל בצד והחליט לגלח לחלוטין את הזקן שלו, מה שהפך אותו לצעיר יותר בעשר שנים לפחות. מיליונים אהבו והחמיאו לארגנטינאי והיו משוכנעים שהלוק החדש יהפוך לטרנד ברגע. אחד מהם היה נשיא סן לורנצו הארגנטינאית, מרסלו טינלי, גם הוא חבר קרוב של מסי, שהרגיש צורך לפרגן לו. טינלי צייץ בטוויטר: "איזו תסרוקת ליאו דפק". ובכך הצטרף לאוהדים הרבים ששיבחו אותו.

אבל, כמו תמיד, אין סיכוי שלא ישוו אותו לנמסיס הכי גדול שלו, כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, כזכור, שינה גם הוא את התסרוקת ובמהלך הקורונה גידל קוקו ושיער ארוך יותר. האוהדים ישר הבחינו בדמיון בין שתי התסרוקות החדשות של שני כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם. התגובות הציפו את הרשת כמו פטריות אחרי הגשם: "מסי מעתיקן", "כל דבר שרונאלדו עושה הוא תמיד עושה אחריו". "אפילו את התסרוקת בשיער הוא מעתיק, חושב שזה יעזור לו בביצועים", היו חלק מהתגובות. מה אתם חושבים, דומים?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי