מאי גולסה: "אותן 'צעירות' מטרידות בכל דרך אפשרית את הגברים שלנו"

מאי גולסה
מאי גולסה | Instagram

אשתו של קשר מכבי תל אביב בתגובה לפרשת הכדורגלנים והנערות: "ממליצה לשים אצבע מאשימה על הגורם העיקרי שעומד מאחורי אותן קטינות - ההורים". מאי ורד: "היום נערה בת 15 לא מתלבשת, לא מדברת ולא נראית בת 15"

(גודל טקסט)

פרשת "הכדורגלנים והקטינות" מעסיקה את כל המדינה מאז החשיפה של העיתונאי אלמוג בוקר בחדשות 13 בסוף השבוע שעבר, ובעת ששחקני מכבי תל אביב הוצאו על ידי המועדון לחופשה זמנית והובאו לחקירה תחת אזהרה בימ"ר רמלה, המשטרה בוחנת האם הם ידעו שמדובר בקטינות.

בזמן שמשטרת ישראל עושה את עבודתה ונמצאת רק בתחילתה של החקירה, אשתו של עידן ורד מבית"ר ירושלים, מאי ורד, החליטה להביע את דעתה בנושא. היום (ראשון) הגיבה ורד לפוסט חריף במיוחד שפרסמה עיתונאית הספורט טליה סלנט בחשבון הפייסבוק שלה. סלנט כתבה לגבי העובדה כי הקטינות הציגו לשחקנים תעודות זהות מזויפות לכאורה וטענה כשמדובר ב"ספין מתוכנן להעביר את תשומת הלב מהעיקר" ואף שאלה "איך אפשר להתבלבל עם נערה בת 15?".

ורד מאוד לא אהבה את הדברים שכתבה העיתונאית והמגישה מהסיבה שלא ניתן לשפוט אדם חף מפשע לפני שהוכח אחרת והיא סבורה כי הפוסט של סלנט מפנה האשמה ברורה אל עבר השחקנים, שמבחינתה כביכול אשמים בכך שהם לא זיהו שמדובר בילדות בנות 15, אפילו אם הן לא אמרו מה גילן האמיתי.

התגובה של מאי ורד בפייסבוק (פייסבוק)
התגובה של מאי ורד בפייסבוק (פייסבוק)

"היי טליה, אחרוג ממנהגי ואגיב לך בפומבי", כתבה מאי ורד, אחת שלא מרבה לכתוב פוסטים ולשתף בתחושותיה. "היום נערה בת 15 – לא מתלבשת, לא מדברת, לא מתנהגת ולא נראית בת 15. על פי השיחות שרצות ברשת, הן לגמרי היו מודעות למעשיהן ואף התגאו בדבר. אז נכון שיקומו כל היפות נפש שבשבילן גברים הם קודם כל האשמים ולא משנה מה באמת קרה. אבל גם גברים הם בני אדם שמאחוריהם גם יש משפחות", כתבה אשת הכדורגלן.

"אז אולי לפניי שאת יוצאת להגן על הכפשה בהכפשה של הצד השני, תני למי שצריך לעשות את עבודתו נאמנה", חתמה ורד את דבריה והתכוונה באופן ישיר לעובדה שעד שלא נדע בוודאות את העובדות לגבי מה קרה באותו הלילה, אין לשפוט אף אחד מהצדדים.

יותר מאוחר הצטרפה גם מאי גולסה, אשתו של אייל  גולסה ממכבי תל אביב, שהגיבה לדברים של סלנט: "אותן "צעירות" שנראות כמו "ילדות", מטרידות ללא הפסקה בכל דרך אפשרית את הגברים שלנו והעולם שותק. זה בסדר ומותר להן לדבר איך שבא להן ולהתנהג איך שבא להן? וכן פתאום אתם שותקים, כי לאישה מותר ולגבר אסור, למה? כי זה גבר והם תמיד אשמים. ממליצה לשים אצבע מאשימה על הגורם העיקרי שעומד מאחורי אותן קטינות – ההורים שלהן, שאמורים לפקח על בנות שמסתובבות לפנות בוקר ברחובות ללא השגחה ועומדות 24/7 מאחורי רשתות כאלה ואחרות ומציגות פנים שונות לחלוטין, ואפילו הייתי אומרת מטרידות".


התגובה של מאי גולסה (פייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי