מיה דגן יוצאת נגד אסי בוזגלו והישרדות

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

השחקנית כעסה על דבריו של "השורד" לגבי שחקני כדורגל הומוסקסואליים ותקפה: "ככה נראית הומופוביה, זה בן אדם ששמים אותו בפריים טיים עם הדעות החשוכות שלו". בהמשך עקצה: "לא אראה את זה לילדים. לא שרדתי"

(גודל טקסט)

לאחר שסיפרנו לכם כי אסי בוזגלו התבטא במהלך הפרק אמש (ראשון) של הישרדות VIP לגבי שחקני כדורגל הומוסקסואליים, מה שהגיע לכדי ויכוח מתמשך עם השחקנית אלינה לוי, לא נעצר שם. השחקנית מיה דגן, פותחת נגדו ונגד הריאליטי של רשת 13 חזית גדולה. דגן העלתה מספר צילומי מסך לסטורי שלה באינסטגרם בהם נראה בוזגלו בעת שדיבר על כך שאם היה איתו "גבר הומוסקסואל בחדר ההלבשה, הוא לא הכי היה מרגיש בנוח" וכתבה: "אם שאלתם את עצמכם איך נראית הומופוביה. ככה" על גבי פניו של בוזגלו.

דגן המשיכה להביע את דעתה הנחרצת בנושא והוסיפה: "וזה בן אדם ששמים אותי בפריים טיים להביע את הדעות החשוכות שלו. וואו, הזייה! חודש גאווה שמח כמו שאומרים", חתמה את דבריה לא לפני שסיכמה את חווית הצפייה שלה בתום הפרק. "אני רשמית מפסיקה לראות את התוכנית הזאת שמלאה במסרים נוראיים. מיזוגניה, הומופוביה. חרמות, קללות מזעזעות. חוסר כבוד. לא משהו שאראה לילדה שלי. וואלה לא שרדתי", כתבה השחקנית ל-275 אלף העוקבים שלה.

דגן אף קראה לצופים לחשוב פעמיים לפני שהם צופים בעוד פרק של "הישרדות" ותקפה: "מציעה לאנשים ברשת לעשות חשבון נפש ובדק בית כי זאת לא טלוויזיה טובה. זאת טלוויזיה בלי ערכים. ואם אלו גיבורי התרבות שלנו אנחנו בבעיה מאד רצינית". נכון לרגע זה, בוזגלו לא הגיב לדברים/ הביע את דעתו ברשת החברתית. זו היא איננה הפעם הראשונה שאנחנו מספרים עם ביקורת שמעבירה שחקנית התיאטרון והטלוויזיה, הפעם האחרונה הייתה כאשר נטע אלחמיסטר נבחרה להיות חלק מחבר השופטים בתוכנית הבידור של רשת, "קומדי סטאר" כשכתבה "איך תרבות האינסטגרם השתלטה על חיינו", בהקשר לליהוקה של אשת הכדורגלן.


מיה דגן יוצאת נגד אסי בוזגלו (צילום מסך, אינסטגרם)


(צילום מסך, אינסטגרם)


דגן מביעה את דעתה על דבריו של בוזגלו (צילום מסך: אינסטגרם)


לא חסכה בדעותיה. הפוסט של דגן באינסטגרם נגד הישרדות (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי