בשיא שלה: נואל ברקוביץ' מתחילה מחדש

נואל ברקוביץ'
נואל ברקוביץ' | אלבום פרטי

האקסית המיתולוגית של דור מיכה, בקרוב סטאז'רית בסטטוס החדש רווקה, מצטרפת לרשימה של הכוכבים הכי גדולים במטרה לסגור כמה שיותר קמפיינים

(גודל טקסט)

אם חשבתם שניתן לכם להתגעגע לנואל ברקוביץ', פעם החצי השני של דור מיכה ומזה כחודשיים האקסית המיתולוגית שלו, אז אין סיכוי שזה יקרה. אמנם אשת הכדורגלן לשעבר עזבה לצערנו את עולם הכדורגל, אבל אי אפשר להישאר אדישים לעשייה שלה וללוק הכובש.

השחקנית וכוכבת הילדים בת ה-25 השתתפה אתמול (שני) בסשן צילומים ל'עלית מודלס', הסוכנות של שי אביטל שמייצגת שמות גדולים כמו נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', ערן זהבי ומאור ומירן בוזגלו, וכעת גם ברקוביץ' מצטרפת לרשימה בשיתוף פעולה חדש ביחד עם הסוכן שלה, ניב עשת, במטרה לסגור כמה שיותר קמפיינים.

השחקנית כיכבה על הסט ולנו זה רק גרם להתגעגע לראות אותה ביציע הכבוד של מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. אמנם השנה היא לא תניף את צלחת האליפות עם הקשר, אבל בינתיים נספר לכם שנואל עובדת על כל מיני פרוייקטים חדשים ומסקרנים, ככה שלפחות על המסך תזכו לראות אותה. חוץ מזה, היא גם הספיקה כמעט לסיים את לימודי התואר הראשון במכללת הבינתחומי ובסוף הקיץ תהיה באופן רשמי בעלת תואר במשפטים וממשל ותתחיל את הסטאז' בסטטוס חדש, רווקה.


בחודשיים האחרונים בסטטוס חדש. נואל ברקוביץ' (פרטי)


ברקוביץ'. תתכוננו לראות אותה על המסך והרבה (פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי