המסר של אסי בוזגלו אחרי ההדחה

אלינה לוי, אסי בוזגלו
אלינה לוי, אסי בוזגלו | אור דנון, הישרדות VIP

שבוע הישרדות המשיך בהילוך גבוה והפעם זוהר שטראוס הפסיד בדו-קרב לאלה איילון וסיים את חלקו במשחק. אסי לא שכח לסגור חשבון עם מי שלא הסתדר איתו על האי: "המון בהצלחה, דבר איתי בוואטסאפ". וגם: הצצה להיום

(גודל טקסט)

עוד פרק של הישרדות VIP מאחורינו – אתם עומדים בקצב? אמש (שני) שבט אנטינג-אנטינג הפסיד במשימת החסינות ועל כן פגש את המודח האחרון, זוהר שטראוס שהיה שומר הבקתה. זוהר היה צריך לבחור מול איזה "שורד" לשחק כדי שיוכל להשפיע במועצת השבט על חשבונו וקיבל הזדמנות אחרונה לחזור למשחק. שטראוס בחר בדו קרב עם אלה איילון. שטראוס לצערו הפסיד, והודח סופית מהמשחק.

כזכור שחקן העבר ומנהיג השבט, אסי בוזגלו, לא הסתדר איתו על האי, ואף דאג להדחתו המפתיעה של שטראוס. גם אתמול בפרק, אסי הצחיק את אלפי הצופים בתגובות שלו להדחה של שטראוס כמו שניתן לראות ברשתות החברתיות.

בתום הפרק, הכדורגלן השורד לא שכח להיפרד גם באינסטגרם ושיתף תמונה של שניהם מתחבקים וכתב: "זוהר, המון בהצלחה בכל אשר תפנה, דבר איתי בוואטסאפ". פוסט שגרף תגובות בלי סוף ובעיקר אנשים שאוהבים את חוש ההומור של בוזגלו, שגם את היריבות עם המתמודד הוא לוקח ברוח טובה. שטראוס לא נשאר אדיש ומיהר להגיב לו על הפוסט. "ער?", כתב. בוזגלו השיב לו: "בשבילך גם לפנות בוקר…" נחמד לראות את היריבות בין השניים שלוקחים הכל בהומור ומבינים שהישרדות זה בסך הכל משחק.

אז אחרי שהתנצל בפני קהילת הלהט"ב ובזמן שאסי שולט בשבט שלו, בשבט השני, קפרה, סיפור האהבה הרומנטי בין המדליסטית האולימפית שלנו, ירדן ג'רבי, ובין הזמר, עידן חביב, יעלה מדרגה הערב (שלישי) בפרק נוסף בו חבריי השבט מנסים לחתן ביניהם בראשותה של ליטל סמדג'ה. אל תפספסו!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי