לא תאמינו איזה כדורגלן יוצא עם האקסית של סרחיו אגוארו

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Laurence Griffiths/Getty Images

החלוץ קיים רומן סוער עם זואי קריסטופולי שאיחדה בין ארגנטינה ואיטליה אך הם נפרדו לפני שנה. בינתיים, באיטליה הציגו תמונות לוהטות של מגן מילאן, תיאו הרננדס, יחד עם הדוגמנית הכובשת

(גודל טקסט)

לפני כשנה וחצי, בסוף שנת 2018, סיפרנו לכם על הצמודה של חלוצה של מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. שמה של הבלונדינית הוא זואי קריסטופולי בלוגרית ודוגמנית אינסטגרם מפורסמת מאיטליה שהכירה את שחקן ההתקפה הארגנטינאי במועדון לילה באל איי. השניים צולמו לראשונה במרצדס בשווי 140 אלף פאונד כאשר המקועקעת הלוהטת ישבה לצידו ומאז לא הפסיקו לשגע את צלמי הפפרצי. השניים יצאו יחד תקופה למה שנחשב לרומן סוער ופוטוגני במיוחד שאיחד בין ארגנטינה לאיטליה אך הסתיים כבר לפני כמעט שנה.

הבוקר (שלישי) העיתונות האיטלקית השתגעה מתמונות פפראצי חדשות שחושפות את הכדורגלן החדש בחייה של זואי. מגנה השמאלי של מילאן בן ה-22, תיאו הרננדס, נמצא בזוגיות עם הבחורה הכובשת לאחר שצולמו השניים מתחבקים ומתנשקים על יאכטה בחופי קאפרי. שחקנה לשעבר של אתלטיקו מדריד וריאל מדריד, התאהב על מעל לראש מסתבר במוזת הקעקועים האיטלקייה, על פי מקורבים, למרות שהשניים עוד טרם הצהירו על כך קבל עם ואינסטגרם. מה שכן, שניהם שיתפו תמונות בנפרד על סיפון הספינה המפוארת של הכדורגלן הצרפתי.

קצת עוד על הדוגמנית בעלת החולשה לכדורגלנים: זואי נולדה בוורונה שבאיטליה ונחשבת לאחת המשפיעות ברשתות החברתיות עם למעלה מ-528 אלף עוקבים באינסטגרם. שמה נקשר בעבר עם סלבס מקומיים שניהלו איתה קשר רומנטי, והדבר שהיא הכי מתגאה בו בחייה הוא אוסף הקעקועים המרשים שלה, שנראה מצויין יחד עם הגזרה הלוהטת שלה בביקיני. אז מה אתם אומרים על אשת הכדורגלן החדשה של מילאן?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי