קורע: איך היו נראים רונאלדו ודיבאלה בתור נשים?

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Lars Baron/Getty Images

עמוד המעריצים של הפורטוגלי פרסם תמונה ששברה את הרשת וזכתה ללייק משני בנות הזוג של כוכבי יובנטוס. אז מי יפה יותר? תשפטו בעצמכם

(גודל טקסט)

בשבת האחרונה גם הכדורגל האיטלקי חזר לפעילות. למרות 0:0 בין יובנטוס למילאן במסגרת חצי גמר הגביע באליאנץ סטדיום, האלופה השיגה את הכרטיס לגמר ושעטה קדימה אחרי תקופה מאד לא פשוטה בארץ המגף. כזכור, כריסטיאנו רונאדלו בילה את תקופת הסגר הקורונה עם המשפחה בפורטוגל ואילו כוכב אחר של הגברת הזקנה, פאולו דיבאלה, היה בין אלו שנדבקו בנגיף הקורונה ביחד עם זוגתו היפה, אוריאנה סבטיני. לארגנטינאי לקח זמן רב להחלים מהנגיף ששינה את פני האנושות ותודה לאל, זה כבר מאחוריו.

וכעת, כשחוזרים לחיים סוף סוף, אסור לשכוח גם לצחוק, נכון? דף המעריצים של CR7, אחריו עוקבים כמעט 200 אלף איש מכל רחבי העולם, פיסם תמונה קורעת מצחוק של איך היו נראים הפורטוגלי והארגנטינאי, לו הם היו בנות. המדור בילה את הבוקר בצחוק בלתי פוסק וקבע: לדיבאלה ממש יפה בתור אישה, לרונאלדו, קצת פחות… מזל שיש לשניים האלו בנות זוג יפייפיות, ששתיהן גם סבטיני וגם ג'ורג'ינה רודריגס, פירגנו בלייק לתמונה הזאת ששברה את הרשת. אז מה דעתכם? למי יותר יפה הצד הנשי?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי