צפו: מסי מדבר על התקופה הקשה בחייו

ליונל מסי
ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

לא ההפסד בגמר המונדיאל או שאר הרגעים המאכזבים בנבחרת - אלא משבר הקורונה. קפטן ברצלונה השתתף בקמפיין מיוחד של אדידס לחזרת שגרת הספורט. הגאון הארגנטינאי אמר: "לשחק כדורגל זו מתנה עבורי"

(גודל טקסט)

התקופה הקשה מאחוריו. רגע לאחר חזרתה של הליגה הספרדית, הכוכב הכי גדול שלה וקפטן ברצלונה, ליאו מסי, חוזר לכר הדשא ומשתף את כולנו במחשבות על הכדורגל כמתנה. לאחר תקופת סגר וחוסר ודאות בשל נגיף הקורונה, בה חווינו געגועים רבים לעולם הספורט, הספונסרים של הארגנטינאי, חברת Adidas העולמית יוצאת בקמפיין חזרה לשגרה "READY FOR SPORT", אשר מטרתו היא להעצים ולעודד את התחלת החזרה לשגרה בעולם הכדורגל (פתיחת המשחקים), בעולמות האימונים (פתיחת חדרי הכושר) ועולמות ספורט נוספים.

"אצטדיונים ריקים ושקטים. מגרשים מסודרים ונקיים. תחושה ביזארית ומשונה כזו לא הייתה לי מאז שהתחלתי לשחק. כשהעולם עצר מלכת כולנו חשבנו: "מה עכשיו? יש חוסר מטורף לספורט – ומצד שני יש המון זמן לחשוב", סיפר מסי בסרטון שמוביל את הקמפיין. "לשחק כדורגל – זו מתנה. עבורי, עבור כל שחקן אחר. במהלך תקופת הקורונה, הבנתי שלשחק כדורגל זו זכות של ממש. התרגשתי לראות כמה האוהדים וגם עד כמה שחקנים אחרים חיכו לחזרתי למגרשים. זה כבוד גדול עבורי לתת השראה – ולקבל השראה חזרה מכולם" התרגש הפרעוש.

"זו מתנה אדירה עבורי, עבור כל שחקן – לעלות על המגרש ולשחק. היום אני מעריך את זה יותר מתמיד". מספר 10 של ברצלונה מוביל את הקמפיין לצד מספר שמות ענקיים נוספים דוגמאת דיוויד בקהאם, פאולו דיבאלה ועוד. כל אחד מהשמות ישתף סרטון בו הוא מראה את ההתמודדות שלו עם החזרה לשגרת המציאות החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי