אחרי הפיצוץ עם ירדן ג'רבי: ליטל סמדג'ה וסמיון התעמתו ברשת

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

בתום הפרק הסוער, סמיון במסר לחבריו: "גאה בכם שאתם לא מנסים להיות פופוליסטיים". סמדג'ה, שאיימה לעזוב את התכנית, לא נשארה חייבת: "תתבייש! אל תהיה גאה איפה שאתה צריך להכניס את הראש בחול כמו בת יענה"

(גודל טקסט)

כמו מידי בוקר יום ראשון, הרשו לנו לעדכן אתכם בהתפתחויות בגזרת "הישרדות VIP”. אמש (שבת) שוב עלו השמות של האקסית של ראובן עובד, השורדת ליטל סמדג'ה, והמדליסטית האולימפית, ירדן ג'רבי, שהגיעו לכדי פיצוץ רציני. זו אינה הפעם הראשונה שהשתיים רבות. כזכור, ליטל העליבה את ירדן כאשר קראה לה "בחורילה" בתחילת העונה, וגם הג'ודוקא בעצמה אמרה לא פעם שהיא פחות מתחברת לאישיות של ליטל.

הפעם, זה הגיע לריב בין שתי הבנות בו ליטל הפנתה מילים קשות כלפי ירדן ואמרה: "הם צבועים ומתעללים בי. הם כל היום מתלחששים עליי. זה כמו "כת השטן". לאחר הדרמה של הפרק שעסקה כולה סביב הקשר של ליטל עם חבריה לשבט, סמיון, שורד נוסף בשבט קפרה, העלה פוסט שמכוון לליטל, שלא נשארה חייבת כמובן. "אני גאה בכם חברים שלי שאתם לא מנסים להיות פופוליסטיים ולא מעודדים עלבונות, שקרים ופרובוקציות! גאה להיות חבר של אנשים אמיתיים". מיס סמדג'ה מאד לא אהבה את דבריו: "תתבייש! אל תהיה גאה איפה שאתה צריך להכניס את הראש בחול כמו בת יענה".

ליטל המשיכה: "לא ידעתי שלהיות אדם אנושי מצריך סיבולת. השקר היחידי זה מה שאתה מנסה למכור לכולם עכשיו. ביי". מתמודדי הישרדות מרבים להעלות ברשתות החברתיות את התחושות שלהם, אבל ריב כזה לא נראה לנו שאנחנו זוכרים מתחילת העונה. לאחר חילופי הדברים בין השניים, סמדג'ה החליטה לשתף פוסט בעצמה שבאופן קצר וקולע מסביר בדיוק את מה שהיא חושבת על הסיטואציה שנוצרה בפיצוץ: "רוב האנשים חושבים שאינטליגנציה גורמת למדען להיות דגול, אך הם טועים. זה האופי שלו שגורם לזה. אדיבות היא השפה שחרשים יכולים לשמוע ועיוורים יכולים לראות". בצד של מי אתם?



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי