שונית חמד: "חזרה לארץ לא על הפרק, תומר שייך לאירופה"‎

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | אינסטגרם

בזכות שהחלוץ חוזר לככב בצ'רלטון, תפסנו את החצי השני של הכדורגלן שנמצאת בארץ לטובת צילומים לקמפיין החדש של קסטרו. בראיון מיוחד מספרת על החיים בצל הקורונה, הקריירה של בעלה ופרשת הקטינות

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון, תומר חמד הוכיח שפגרת הקורונה בהחלט עשתה לו טוב לאחר שרשם משחק נהדר, שכלל בישול ומבצעים שגרמו לאוהדי צ'רלטון להתרשם ממנו בדרך ל-0:1 יקר במאבק התחתית מול האל סיטי. בזמן שהחלוץ זהר על כר הדשא באנגליה, אשתו שונית והבנות מיה בת ה-5 ואמי בת ה-3, כיכבו בצילומים לקמפיין החדש של בגדי הים לילדים של 'קסטרו'. אנחנו תפסנו את החצי השני של הכדורגלן לשיחה על החיים בצל הקורונה, הקריירה של בעלה, חשבון האינסטגרם שלה שהפך ללהיט וגם שמענו את דעתה על פרשת הכדורגלנים והקטינות.

את מגדלת את הדור הבא של הדוגמניות בישראל? "לא ממש זאת פשוט חוויה. הבנות נהנות מזה, זאת חוויה ומזכרת לחיים מה רע? זרמתי. הכל הן עושות עם אמא לידן כמובן".

שונית את הפכת לאושיית אינסטגרם בשנה האחרונה מאז שילדת את לנה הבת השלישית שלכם- כיף? "עלו לי בעיקר העוקבות. האינסטגרם תמיד היה פלטפורמה בשבילי לשתף את המשפחה והקרובים כי אני חיה בחול וככה אני מרגישה שהם איתי בחוויה. השנה האחרונה עברתי קשיים שלא היו לי בלידה הראשונה והשנייה וזה עזר לי לפרוק השיתוף. הרגשתי שיש פינג פונג עם העוקבות, הכל ניסוי וטעייה על גידול ילדים וזה כיף. בקורונה השקעתי בזה יותר כי היה ביקוש והיינו גם יותר בבית".


חוגגות לאמי יום הולדת. שונית חמד ובנותיה (צילום: מיקי סנדרוסי)

איך את מסכמת את תקופת הקורונה הזאת בארץ? "אני עדיין פה ובעלי נמצא שם וזה קשה והוא חסר ואנחנו עדיין באי וודאות. זאת הייתה חוויה לתא המשפחתי שמעולם לא הייתה. 100 אחוז זמן איכות בגלל הסגר 24/7 עם הילדים ואין מה להגיד זה היה מדהים, חבל שבנסיבות האלו. היה מאוד קשה להיפרד מתומר כי יש סימן שאלה גדול מתי ניפגש".

מתי באמת זה יקרה? "אני לא יודעת כי קודם כל אין טיסות ישירות ולא בא לי לעבור את זה עם כל הילדות, וגם שיפתחו שם טיפה יותר העניינים ויהיה יותר קל לתפקד. אני רוצה לראות מה קורה כי מדברים על גל שני, אז אני רוצה לראות מה קורה אם אצטרך לעבור שם בידוד. הליגה של תומר מתחילה עכשיו למשך חודש ושבוע אז נראה מה יהיה אם נגיע לשם, או שהוא פשוט יגיע אחר כך לפה. יכול להיות שהוא יצטרף לפה אחרי או שפשוט נעבור לתחנה הבאה".

מה התחנה הבאה שלכם? "תראי תומר מסיים חוזה ויהיה שחקן חופשי ואנחנו עדיין לא יודעים לאן פנינו מועדות. אני לא חושבת שהתקופה של הקורונה תשפיע על החזרה שלנו ארצה. חזרה לארץ לא על הפרק לשנה הקרובה. אני מאמינה בתומר והוא מאמין בעצמו שהוא עוד שייך לשם, לליגות האלה. עברה עליו שנה שמבחינת הקריירה שלו תירשם בהיסטוריה- קרו בה כל כך הרבה דברים שלא האמנו. ההולד שהיה לו על החוזה שבמשך חודשיים הוא לא היה יכול לשחק, אחרי זה הפציעה שהייתה לו שהוציאה אותו מהתמונה למשך חודשיים ואז הקורונה… בקיצור, אנחנו מרגישים שהשנה הזאת נלקחה ואנחנו רוצים אותה בחזרה. נעשה הכל כדי להישאר שם, לא יודעת אם זה יהיה באנגליה, אולי דווקא קוסם לנו מזג אוויר יותר טוב עכשיו עם שלוש ילדות. אין לי בעיה להישאר בלונדון, אבל המזג אוויר הוא פקטור מאד משמעותי בגידול ילדים".

אתם פוזלים גם אל עבר ליגות אחרות? "כן יש לתומר כבר הצעות, ואנחנו ככה מגששים ומחכים לרגע הנכון לעשות את ההחלטה הנכונה".


מתגעגעות לאבא תומר שנמצא באנגליה. שונית, מיה ואמי חמד (צילום: מיקי סנדרוסי)

מה השאיפה שלך עכשיו קדימה שונית? "להקים משפחה ולעשות עם הקריירה של תומר שהיא כרגע גם שלי, את הכי טוב שאפשר להגיע איתו להישגים הכי טובים. יש אנשים שאומרים לי מה את לא רוצה בן? כרגע אני שלמה עם הבנות שלי רק שיהיו בריאות. לגבי עוד חלומות? תמיד אפשר להמשיך לחלום. כרגע אנחנו מתרכזים בקריירת הכדורגל שנהיה עוד שנה שנתיים שלוש שם, הלוואי ונמשיך שם וזה דורש המון ממני. החלום שלי עכשיו הוא החלום המשותף".

בתור אחת הנשים המפורסמות בכדורגל הישראלי, מה דעתך על פרשת הכדורגלנים והקטינות במכבי? "קודם כל בסיטואציה כזאת, אני לא מעורה בכל הפרטים. כולנו שומעים חצאי דברים, הדלפות ועובדות ובמדינה שלנו יש גישה של לשפוט אנשים ולהסיק מסקנות רגע לפני שמקבלים את כל התמונה. לכן, זה לא התפקיד שלי ולא התפקיד שלי להסיק מסקנות ולשפוט אף אחד כשאני לא יודעת אל כל הפרטים. זה לא נעים לכל מי שמעורב בפרשה הזאת. בלי קשר, אני שמה בצד את הכדורגלנים והבנות שעברו את זה, אני כאמא וכאישה מחנכת את הילדות שלי ומגדלת אותן להיות נגד ניצול נשים. זה מה שאעשה כל החיים שלי. ככה גדלתי, ככה חונכתי, וככה אגדל את הבנות שלי. אני לא יודעת מה היה שם ולכן אני לא אשפוט אותם. נשאיר למשטרה לעשות את העבודה בתקווה שזה יסתיים על הצד הטוב ביותר".


"אחנך את הבנות שלי להיות נגד ניצול נשים". שונית חמד (צילום: מיקי סנדרוסי)

מה דעתך על הפוסטים שכתבו מאי ורד ומאי גולסה בהתייחס לפוסט שפרסמה טליה סלנט? "לא קראתי את כל ההתבטאויות שלהן. אני לא יודעת מאיזה מקום הן אמרו את זה , אבל יכול להיות שהן עברו איזושהי טראומה ממעריצה, אני לא עברתי את זה אז לא יכולה להיכנס לנעליים שלהן. צריך במדינה שלנו לקבל את כל הפרטים ורק אז לדבר לדעתי וזה לא מתפקידי לשפוט".

יש סטיגמה על נשות הכדורגלנים לדעתך? "אני לא אוהבת את ההגדרה הזאת. יש נשות הטייסים? השרברבים? הרופאים? 'נשות ה' למה נשות הכדורגלנים? לא יודעת אני לא אוהבת לקרוא לזה ככה לא כולנו אותו הדבר פרט למכנה המשותף שכולנו נשואות לכדורגלן. לי יש הרבה חברות מהתחום כמו למשל אנג'לה כיאל ובירם כיאל והם אנשים מקסימים וחכמים ואנחנו מגדלים ילדים יחד. ויש לי הרבה במשותף איתה וגרמו יחד שלוש שנים. אני חושבת שנשות הכדורגלנים הן אחלה ומהממות וחברות שלי".

היופי אצלם בגנים. מיה ואמי מדגמנות את בגדי הים של קסטרו. (צילום: מיקי סנדרוסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי