אחרי הסערה: אסי בוזגלו במסר לתקווה גדעון

תקווה גדעון, אסי בוזגלו
תקווה גדעון, אסי בוזגלו | יחצ פיקס| אור דנון

אחרי הביקורות לפיהן התמונות של זוכת האח הגדול עברו ריטוש, היא זכתה לחיזוק מהשורד: "את יפה כמו שאת. אל תתני לאף אחד להזיז לך את הקצה של הקצה". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זאת ממש לא הפעם הראשונה בה כוכבי ריאליטי מתכניות שונות מתחברים ומוצאים מכנה משותף. אסי בוזגלו, 'השייח' של הישרדות VIP, החליט לתמוך בבוגרת ריאליטי אחרת, שעוררה סערה גדולה אמש (ראשון) ברחבי המדינה. זוכת העונה האחרונה של ה"אח הגדול", תקווה גדעון, הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה של רשת פיקס, בו היא העבירה מסר ברור, שלא משנה באיזה גודל, צורה או צבע – תרגישי בנוח עם הגוף שלך ותחגגי אותו.

הכדורגלן השורד תמך והחליט להרים לתקווה עם מסר קבל עם ועדה: "אני גאה בך! את יפה כמו שאת. אל תתני לאף אחד להזיז לך את הקצה של הקצה. שכל אחד יעשה מה שטוב לו ויחייה בשלום בטח ובטח עם הגוף שלו". בוזגלו התייחס בדבריו לעובדה כי אתמול דיברו על כך שהתמונות של תקווה עברו ריטוש ופוטושופ, דבר שבעיני רבים גרם למסר של "קבלי את עצמך כמו שאת", להתפספס. אז לפחות מהצד של הבוזגלוס – תקווה מקבלת הרבה חיזוקים ופייר נראית פגז בתחתונים וחזייה.

נזכיר שאסי מכיר מקרוב את העובדה שאישה ובכלל כל אחד צריך להרגיש בנוח עם איך שהוא נראה, כאשר ממש בימים אלו אשתו, עדי בוזגלו, מחלימה מניתוח האוברול שעשתה – שאיבת שומן בבטן, זרועות סנטר והרמת חזה. הדבר שעדי הכי רוצה זה להרגיש בנוח עם עצמה והיא כבר הצהירה שהניתוח הזה "שינה את חייה" ואנחנו כבר מתים מסקרנות לראות את התוצאה. מה שבטוח, גבר תומך יש לה לצידה.


(צילום: יחצ פיקס ואור דנון)

התגובה של אסי בוזגלו לתקווה גדעון (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי