ג'רבי יודעת? אלה איילון ועידן חביב מתחממים

אלה איילון
אלה איילון | אור דנון

לאחר התערבבות השבטים החדשים בעקבות הדירוג החברתי, הדוגמנית נצמדה לזמר, החמיאה לו שהוא "חתיך" ואף זכתה ממנו להקדשת השיר המרגש "בלילה". מה ירדן חושבת על זה?

(גודל טקסט)

אמש (ראשון) צפינו כולנו בשורדים מתערבבים לשבטים חדשים בעקבות הדירוג החברתי החדש של הישרדות VIP, במהלכו כל המספרים הזוגיים התחלפו. אסי בוזגלו נאלץ להיפרד מבני הברית שלו, הזמר רגב הוד והדוגמנית אלה איילון, שעברו משבט אנטינג אנטינג לשבט קפרה יחד עם ירדן ג'רבי ועידן חביב. בעוד אנחנו במדור צופים בעונה באדיקות וממתינים בסבלנות להתפתחות רומנטית בגזרת עידן וירדן, הגיעה הדוגמנית הבלונדינית בת ה-22 לשבטה החדש, ונראה כי עידן "החתיך" לטענתה, מאד מוצא חן בעיניה.

כבר במשימת הפרס הראשונה המשותפת במהלכה היו צריכים לגלות במבה כשהעיניים מכוסות –  אלה שמחה מאד שצוותה בזוג לזמר השורד ומאד נהנתה לשתף איתו פעולה. לאחר מכן, כאשר הגיעו לאי אחרי שזכו במשימה וישבו סביב המדורה, אלה פלירטטה עם עידן מול כל חברי השבט. "עידן אפשר שתשיר לכבודי היום ותקדיש לי שיר? הגיעה אורחת נכבדת שאוהבת את עידן אהבת נפש…" שמחה אלה על החיבור עם חבר השבט החדש שלה וציינה שחיכתה שיפגשו יחד באותו השבט. חביב, אגב, נענה לבקשתה ושר לה את "בלילה".

אלה לא הצליחה להסתיר את ההתעניינות שלה בעידן, אבל אנחנו שואלים- מה עם ירדן? המדליסטית האולימפית לא הביעה את דעתה בנושא, אבל מעניין לראות מה יתפתח על האי בין המשולש הזה. נציין כי כיום, איילון כבר תפוסה חזק וחובקת זוגיות עם בוגר המירוץ למיליון והאקס של אלכסה דול, רז זלצמן.


אלה פונה לעידן (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי