תמונת עירום? אשתו של מסי שברה את הרשת

אנטונלה רוקוזו
אנטונלה רוקוזו | antonella roccuzzo

בזמן שלא מעט נשים תופסות תשומת לב במהלך המונדיאל בזכות תיעודים פרובוקטיביים, אשתו של כוכב נבחרת ארגנטינה גנבה את ההצגה ביציע במשחק מול אוסטרליה עם הופעה צבעונית במיוחד

(גודל טקסט)

כשמספר העוקבים שלה רק מטפס מאז פתיחת המונדיאל והיא כעת עם 21.5 מיליון, אנטונלה רוקוזו היא אחת מנשות הכדורגלנים ש"לא זקוקה לשום עירום כדי לבטא את יופיה או למצוא חן בעיני אחרים" כפי שטענו בתקשורת בארגנטינה. "בזמן שרוב הנשים ברשתות החברתיות היום משתמשות בגופן כדי למצוא חן ולגייס עוד ועוד עוקבים, את אשתו של מסי זה פחות מעניין, היא צנועה ופשוטה. הפעמים היחידות שתראו אותה בבגד ים – בפגרת הקיץ בחופשה המסורתית שלהם באיביזה".

הוא כיכב על המגרש, היא ביציע
הוא כיכב על המגרש, היא ביציע | Anthony Dibon / Contributor

כידוע, אנטונלה תמיד עומדת תמיד לצידו של בעלה האהוב ואתמול (שבת) היא שברה את הרשת במהלך המשחק של נבחרת ארגנטינה מול נבחרת אוסטרליה בשמינית גמר מונדיאל 2022 בקטאר. "הפרעוש" הבקיע את השער הראשון והיה בלי צל של ספק השחקן המצטיין על כר הדשא, אך גם ביציע היה לא פחות מעניין הודות לאשת הכדורגלן, שכידוע הכירה אותו כבר בגיל 5. מערכת היחסים של הזוג הארגנטינאי היא אחת מהחזקות שקיימות בעולם הכדורגל, ואפשר לראות את זה בפרטים הקטנים ולהבין היטב עד כמה הם אוהבים, מכבדים ומעריכים אחד את השנייה.

אנטונלה כיכבה ביציע עם שלושת הבנים שלהם (טיאגו, מתאו וסירו) אולם פרט קטנטן אליו שמו לב העוקבים, לחלוטין הסגיר עד כמה היא מעריכה את בעלה. "אנטו" בחרה להסתובב עם כיסוי טלפון נייד עליו תמונה של בעלה מרים ידיו לשמיים בחולצת נבחרת ארגנטינה. זה אמנם דבר קטן, אך לגמרי מעיד הרבה וברור מי המעריצה הכי גדולה של הפרעוש. אנטונלה מוכיחה בזאת שהיא תמיד חושבת על מסי, והוא כמובן מודע לכך ויכול לעשות את עבודתו נאמנה על המגרש, כשהוא מקבל ממנה את כל התמיכה שבעולם.  אנטונטלה לא הסתפקה בכך, והגיעה לבושה בחולצת הנבחרת עם הספרה 10, איך לא.

עד כמה חשובה למסי התמיכה הזו, אתם שואלים? בסיום המראיין הארגנטינאי הראה לו סרטון של המשפחה שלו חוגגת את הגול שלו ביציע – אשתו אנטונלה ושלושת בניו. "הרבה רגש, המון אושר", אמר מסי הנרגש בקול חנוק, "כיף לראות אותם מאושרים, זה מונדיאל ראשון שהם מבינים מה קורה, וזה מיוחד". ובזמן שהוא יעשה הכל כדי לזכות במונדיאל האחרון שלו, אנחנו במדור נשמח לדעת איזו תמונה יש לגאון הכדורגל על כיסוי הטלפון שלו!

האוהדת הכי שרופה. אנטונלה רוקוזו
האוהדת הכי שרופה. אנטונלה רוקוזו | ODD ANDERSEN / Contributor
הצלמים לא הפסיקו לתעד אוותה
הצלמים לא הפסיקו לתעד אוותה | ODD ANDERSEN / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי