"נשמה גדולה מאוד": כוכב העבר הישראלי חשף סיפור מדהים על רונאלדו

שחקן נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

דודו אוואט, שוער נבחרת ישראל ומאיורקה בעבר, גילה פרט שלא הרבה יודעים על כריסטיאנו רונאלדו, והבהיר: "למדתי ממנו שגם כשאתה בטופ, לכל אדם יש שליחות, כוח להשפיע ויכולת לעזור לאחרים ולעשות ניסים"

(גודל טקסט)

בזמן שכמעט כולם מדברים על ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה, שוער העבר דודו אוואט שכזכור שיחק מול כריסטיאנו רונאלדו לא מעט פעמים לאורך הקריירה שלו בספרד, נזכר בסיפור מדהים על האופי של הפנומן של נבחרת פורטוגל שכהרגלו סופג לא מעט אש בתקשורת וברשת לאחרונה.

"נכון שכל העולם מדבר היום על מסי ובצדק, אבל האייפון שלי רוצה כנראה שאני אדבר על רונאלדו. הטלפון שלי הזכיר לי שלפני 9 שנים, בחודש כסלו, חודש הניסים, אי שם במדריד קרה לי סיפור קטן ומרגש שבודדים יודעים והוא מעיד על הלב הענק של רונאלדו", כתב שוער העבר וסיקרן את אלפי העוקבים שלו ברשת החברתית כשפירסם תמונה שלו עם רונאלדו על גביה כתב את הפוסט וחשף את הסיפור לראשונה.

אוואט מול רונאלדו בליגה הספרדית
אוואט מול רונאלדו בליגה הספרדית | Jasper Juinen / Staff

אוואט המשיך לגולל את הדברים וכתב: "זה היה לפני המשחק של מאיורקה מול ריאל מדריד בברנבאו, פגשתי את כריסטיאנו לשיחה קצרה וביקשתי ממנו את חולצת המשחק שלו חתומה למען מטרה חשובה, והוא נענה בחיוב. רק מה שקרה זה שהפסדנו 3:1 ולי לא היה ראש לכלום ולא חשבתי על שום דבר למעט ההפסד, שכחתי מהחולצה ושכחתי מכריסטיאנו, אבל הוא לא שכח. בתום המשחק הגיע הכוכב הפורטוגלי לחדר ההלבשה של מאיורקה וביקש מחבריי ההנהלה לקרוא לי. הוא אמר לי: 'אוואטה, מה קרה לך, שכחת מה שביקשת?'"

"ואני חצי נבוך וחצי מופתע שאגדה כמוהו חושב איך אפשר לעזור לאנשים. כי המטרה שלשמה רציתי את החולצה שלו הייתה לסייע לגייס כספים לילד חולה. כשעמדנו יחד אמרתי לכריסטיאנו "לא רק שאתה השחקן הטוב בעולם, אתה נשמה גדולה מאוד ואדם נהדר שאכפת לו מאחרים ועוזר לחלשים'. אני למדתי ממנו שגם כשאתה בטופ של העולם, יש לכל אדם שליחות, כוח להשפיע ויכולת לעשות ניסים לאחרים. ואם רונאלדו זוכר את זה, לנו בטח אסור לשכוח". 

הפוסט של דודו אוואט
הפוסט של דודו אוואט | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי