לא יודע שובע: שחקן נבחרת ברזיל בזוגיות עם שלוש נשים במקביל? ‎‎

גבריאלה קוולין
גבריאלה קוולין | מסך, אינסטגרם

בזמן שהוא עסוק במשימות של הנבחרת במונדיאל בקטאר, שמו של הכדורגלן לא יורד מהכותרות בארץ הסמבה ומי שבוודאי לא שמחה מכל הפרסומים היא אשתו שששומרת על הילד בבית וממתינה להסברים

(גודל טקסט)

בקיץ שעבר עבר אנטוני מאייאקס למנצ'סטר יונייטד בהעברה גדולה ששינתה לא רק את חייו המקצועיים, אלא מסתבר שגם את חיי האהבה שלו. ,כאשר במספר דיווחים שונים נטען שהברזילאי המוכשר מנהל זוגיות עם שלוש נשים בו זמנית. שחקן הכנף נשוי לאהבת נעוריו רוזילן אקסבייר כבר חמש שנים איתה החל לצאת עוד כשהיו ילדים בתיכון. לשניים יש בן שחגג לאחרונה 3, אבל אם להאמין לאותם פרסומים, מסתבר שזה לא מספיק לו.

בתקשורת בברזיל טוענים שהכדורגלן בגד באשתו עם ברזילאית אחרת בשם גבריאלה קוולין' aמתגוררת גם היא באנגליה ואיתה ניהל רומן מאחורי גבה של רוזילן. השניים הפסיקו להתראות לפני קרוב לשנה אך בארץ הסמבה בטוחים שהקשר חודש לאחרונה. אנטוני, כך מסתבר, שלח לה פרחים, דובי ענק, תיק של לואי ויטון ושוקולד מתוך רצון ברור לחזור אליה. הברזילאית בעלת כמעט חצי מיליון העוקבים באינסטגרם פרסמה את התמונה עם כל הפינוקים שקיבלה ורמזה שזה מאנטוני כשכתבה: "Goat". כלומר "הגדול בכל הזמנים" והוסיפה אייקון של אינסוף. 

בעוד הוא מנסה לחדש את הקשר עם הפילגש שלו, שתוך כדי אשתו נמצאת בביתם ומטפלת בילד שלהם, הצליח אנטוני שאינו יודע שובע "לפתות" גם בחורה שלישית. עובדת בנק בשם אינגריד לאנה, היא המאהבת החדשה של הברזילאי שחבריו הקרובים כנראה לא יודעים לשמור סוד מאחר ובימים האחרונים בברזיל הכותרות סביבו לא פוסקות. בזמן שהוא בקטאר עם נבחרתו, אנטוני יצטרך לחשוב טוב מאוד איך יסביר את כל הפירסומים האלו כשישוב הביתה לאשתו. אגב, בחשבון האינסטגרם שלו שאחריו עוקבים למעלה מ-7 מיליון איש, אין איזכור לרוזילן אשתו, פרט לתמונה משותפת עם בנם מהרגע בו נולד. מוזר, לא?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי