בקרוב בפרמיירליג? הכירו את זוגתו של אחד מכוכבי המונדיאל

זוגתו של כוכב נבחרת הולנד
זוגתו של כוכב נבחרת הולנד | מסך, אינסטגרם

הוא הבקיע שלושה שערים בבתים וסחב כמעט לבד את נבחרתו, אך מי שתפסה את העין לא פחות ממנו היא הצמודה שלו, נועה, שלמדה מנהל עסקים ועבדה כסקאוטרית בסוכנות דוגמנות. היעד הבא, מנצ'סטר?

(גודל טקסט)

בשישי תפגוש הולנד את ארגנטינה וליאו מסי ברבע גמר המונדיאל ותנסה לטפס עוד שלב באליפות העולם בכדורגל. כל העיניים יהיו נשואות לכוכבם הזוהר של ההולנדים ומי שנחשב לאחד השחקנים החמים באירופה – קודי גאקפו, ושהבקיע עד כה שלושה שערים ומוביל את הנבחרת. גם מחוץ לכר הדשא יש עניין בחייו האישיים שחקן הכנף בן ה-23. בת הזוג שלו, נועה ואן דרביק, השאירה אחריה חותם ביציעים בקטאר כשבילתה את השבועיים האחרונים והפגינה נוכחות.

במידה ואכן יעשה בינואר את המעבר לאולד טראפורד ויחתום בשורותיה של מנצ'סטר יונייטד, הבלונדינית שלצידו תגיע כמובן ביחד איתו לפריימרליג. כוכבה של פ.ס.וו איינדהובן ששיחק לצידו של ערן זהבי בקדנציה שלו בהולנד, יוצא עם נועה בשנתיים וחצי האחרונות, ובזמן שהוא מלהטט על כר הדשא, היא דאגה לסיים את התואר שלה במנהל עסקים ועבדה תוך כדי כסקאוטרית בסוכנות דוגמנות.

למונדיאל הגיעו לא מעט אוהדות ונשים של כדורגלנים שתפסו את תשומת ליבם של אוהדי הכדורגל, וכך גם נועה שהספיקה לחזור לאמסטרדם לגיחה קטנה הביתה לפני המשחק הגדול של בן הזוג שלה מול "הפרעוש" והאלביסלסטה. זכרו את השם שלה טוב, כי עם היכולת שמפגין גאקפו בשנה האחרונה, סביר שחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים קרוב ל-18 אלף איש, עתיד להתפוצץ ממש בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי