"השתעשעה" עם אבא של ניימאר: האוהדת הכי מפורסמת "עברה צד"

איזבל גולארט לצד אבא של ניימאר
איזבל גולארט לצד אבא של ניימאר | ODD ANDERSEN / Contributor

אחת הדוגמניות המפורסמות בעולם תמכה מקרוב בבן הזוג שלה ואף הגיעה לבושה בחולצת הנבחרת הגרמנית, אולם לאחר שהמנשאפט הודחו מהטורניר, היא "חזרה למקורות" וסיפקה הופעה שסובבה ראשים

(גודל טקסט)

אחרי שגרמניה התבזתה וסיימה את דרכה במונדיאל כבר בשלב הבתים, איזבל גולארט, ארוסתו של השוער הגרמני קווין טראפ, "עברה צד". כשהיא לבושה במדי המנשאפט, הדוגמנית הבינלאומית עודדה את גרמניה ואת הכדורגלן שלה, לפחות עד שהוא עזב עם נבחרתו את דוחא. בניגוד אליו, היא נשארה והגיעה למשחק של ברזיל לבושה בבגד משוגע בצבעי הנבחרת ועודדה בלי סוף כשהיא עטופה בדגל המדינה, ותועדה עושה שמח ומשתעשעת לצד בנו של ניימאר ואביו.

ברזיל כיכב במגרש, איזבל גולארט ביציע
ברזיל כיכב במגרש, איזבל גולארט ביציע | picture alliance / Contributor
גנבה את ההצגה
גנבה את ההצגה | DeFodi Images / Contributor
עטופה בדגל ברזיל
עטופה בדגל ברזיל | DeFodi Images / Contributor

למרות שטראפ הוא השוער המחליף, החצי השני שלו תועדה בכל משחק ועודדה את נבחרת גרמניה עד הרגע האחרון. אבל, ויש אבל גדול, צריך לזכור שהיא נולדה וגדלה בברזיל ועל כן האהבה הגדולה לנבחרת מארץ הסמבה. הדוגמנית המצליחה שכבשה את המסלול של "ויקטוריה'ס סיקרט" הבהירה זאת מהיום בו נפתח הטורניר, אז שיתפה סרטון בו צבעה את ציפורניה בצבעי דגלי ברזיל וגרמניה כאחד וכתבה: "כדורגל מאחד את העולם! מעודדת את ברזיל ומראה אהבה ותמיכה לארוסי ולמדינה שלו שתמיד תמכו בי לאורך כל הקריירה שלי".

לא שכחה לתמוך גם בנבחרת של בן הזוג שהודח
לא שכחה לתמוך גם בנבחרת של בן הזוג שהודח | Jean Catuffe / Contributor
שיא הסטייל
שיא הסטייל | Jean Catuffe / Contributor

הפצצה בת ה-38 שמחה בעיקר אחרי הפנדל של ניימאר וחגגה עם אביו, מאחר והשניים מיודדים כבר שנים רבות. אפילו לפני ששיחק כוכבה של נבחרת ברזיל עם השוער הגרמני במדי פ.ס.ז', איזבל וניימאר הכירו כששיחק בברצלונה והיא עבדה חזק באירופה בתור אחת הדוגמניות העסוקות בעשור האחרון. "איזה סטייל יש לך. תודה על התמיכה, אני אוהב אותך" כתב השוער לארוסתו שהגיעה למשחק הראשון בקטאר עם חולצה שכתוב עליה "טראפ" ושברה שיאים עם קרוב ל-100 אלף לייקים על התמונה. השניים מאורסים כבר מ-2018, למעלה מארבע שנים, לא הגיע הזמן להתחתן?  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי