הטילה וטו: חברו הטוב של ליאו מסי כמעט לא הוזמן בגלל אנטונלה

הוא כיכב על המגרש, היא ביציע
הוא כיכב על המגרש, היא ביציע | Anthony Dibon / Contributor

דיווח: אשתו של כוכב נבחרת ארגנטינה ופריז סן ז'רמן לא רצתה שאחד מחבריו מברצלונה יגיע לחתונה המפוארת שלהם שבה נכחו כ-260 ברי מזל בלבד. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

יש כל כך הרבה זוגות נוצצים בעולם הכדורגל שאוהדים מעריצים, אבל מעט מאוד זוכים לסיקור נרחב כמו ליאו מסי ואשתו אנטונלה רוקוזו. כולנו מכירים את סיפור ההיכרות שלהם, עוד כשהיו ילדים ואיך "הפרעוש" נשבע להיות איתה לנצח וקיים זאת כשנשא אותה לאישה ב-2017 באירוע מפואר ומצומצם. תתפלאו לגלות, שמי שהיו אז אחד הזוגות החזקים והמפורסמים לצידם של הארגנטינאים, ג'רארד פיקה ושאקירה, כמעט ולא נכנסו לרשימת המוזמנים של החתונה.

השנה הזמרת הקולומביאנית ופיקה הרעידו את העולם כשהחליטו להתגרש, אבל אי שם ב-2010, כשהכירו במהלך המונדיאל בו ספרד זכתה, הם התאהבו מהר מאוד והיא הפכה להיות קבועה בקאמפ נואו. ב- Essentially sports פירסמו כעת שבעקבות סדק ביחסים בין אנטונלה לבין שאקירה, פיקה כמעט ולא הגיע לחתונתו של חברו לברצלונה בזמנו. מדוע? על פי דיווחים, השניים כמעט ונחתכו מרשימת 260 המוזמנים שהגיעו לאירוע האדיר, בגלל שאנטונלה לא אהבה בלשון המעטה את שאקירה.

מסתבר שהאקסית של פיקה, שיצאה איתו עוד לפני שהכיר את שאקירה, הייתה חברה טובה של אשתו של מסי. נוריה, חברתה של אשת הכדורגלן, יצאה עם פיקה ואנטונלה לא אהבה את איך שהדברים נגמרו ביניהם וזה גרם ליחסים בין שתי נשות הכדורגלנים המגה מפורסמות להיות קרירים. בסופו של דבר, מסי הצליח כנראה לשכנע את אשתו וגם פיקה ושאקירה הצטרפו לרשימה לצד שמות כמו ניימאר, לואיס סווארס,וסרחיו בוסקטרס. כנראה שהבשורה שהשניים נפרדים אחרי 11 שנות נישואים ו-2 ילדים, לא הפתיעה את אנטונלה בכלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי